-Gtagamer- Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Hallo, Ik wil graag paintjobs voor auto's in gta 3 maken, maar wat voor programma heb je daarvoor nodig? Ik wil niets aan de auto's zelf veranderen, maar alleen de kleuren, of stickers erop enzo. Wat voor programma heb ik hier voor nodig en hoe moet ik dit doen? Thanks Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Hallo,Ik wil graag paintjobs voor auto's in gta 3 maken, maar wat voor programma heb je daarvoor nodig? Ik wil niets aan de auto's zelf veranderen, maar alleen de kleuren, of stickers erop enzo. Wat voor programma heb ik hier voor nodig en hoe moet ik dit doen? Thanks Nou, als je dat echt per sé wilt, moet je kennis hebben van 3modelen, Zmodeler of 3Ds zijn goede 3d progs om paintjob te maken. Want dan kan je de stickers op hun plekken alligneren. Maar je hebt veel geduld hebben en veel kennis met genoemde 3d progs. Klik voor tuts: >>KLIKJE1<< >>KLIKJE2<< Reageren
-Gtagamer- Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ok dankje, ik zal kijken wat ik er mee kan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.