Ghost_Rider Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Beste leden, Als ik op de dubbele druk krijg ik dit ±±±±. voor de dubbele punt moet ik een andere toets indrukken dan normaal, dit is ook met de andere tekens behalve de punt en komma. kan iemand met helpen met dit probleem EDIT@Mirrrr: Velen dank, het is weer normaal Bewerkt: 18 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Onderaan op de balk met al die tekens staat NL volgens mij, klik daarop en wijzig het naar Engeland of VS dit maakt niet uit. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Beste leden,Als ik op de dubbele druk krijg ik dit ±±±±. voor de dubbele punt moet ik een andere toets indrukken dan normaal, dit is ook met de andere tekens behalve de punt en komma. kan iemand met helpen met dit probleem Dan moet je gewoon control en shift samen indrukken. Dan is alles weer goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.