Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In het bestand GTA3 van San Andreas heb ik iets raars gevonden. :?

Het bestand dach.txd.

Weet iemand waar dit voor gebruikt wordt?

Het raarste is nog dat er een plaatje van een hond bij zit,

betekend dit nu dat R* er eerst wel honden in gta wilden zetten?

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Waar zie jij een hond? Ik zie dashwhite64, dashwhite128a, dashwheel64, dashtyre64, dash8bitdecal128b, dash8bit128 en dash64body. Daar zit toch echt geen hond tussen.

Edit: aaah; ik keek alleen bij Mixed View

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Waar zie jij een hond? Ik zie dashwhite64, dashwhite128a, dashwheel64, dashtyre64, dash8bitdecal128b, dash8bit128 en dash64body. Daar zit toch echt geen hond tussen.

In dash8bitdecal128b en dan de alpha aan klikken.

Geplaatst: (bewerkt)

In dash8bitdecal128b en dan de alpha aan klikken.

Dat is dus uiteindelijk deze afbeelding:

dash8bitdecal128bakv4.png

Ik kan daar niet uit opmaken dat R* honden in het spel wilden doen hoor... Zwart en witte afbeelding van een hond. Dus SA zou honden krijgen? Denk het niet.

Wat ik er wel uit op kan maken, is dat er nog een extra auto in SA zou komen, genaamd "Dach" of "Dash". Deze .TXD staat namenlijk tussen alle andere TXD's van de autos, maar er is geen .DFF bestand van de Dach te vinden. Lijkt me dat het een invalide wagentje zou zijn geweest, aan andere textures die ik in die TXD kan vinden.

>>> Door DaBeast: Voorkruiper! :puh::7 <<<

Ik was gewoon eerder :engel:

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Dat zijn textures van een auto (waarschijnlijk nog van VC of een heel vroege beta van San Andreas, aangezien hij nog de schade textures bevat van Vice City). Enigsids, de auto is nooit in de uiteindelijke game gekomen. De dashond textures zijn decal textures (vermoedelijke naam: Dach of Dash). Dit betekend dat hij op de auto zou gestaan hebben (op de zijkant ofzo). Helaas is de model niet te vinden.. Dus geen hond, maar wel een auto :7 . Ik vind het anderzijds knap van je dat je dit hebt gevonden :Y .

Edit:

Alhoewel, nu ik de texture voor een tweede keer goed bestudeer, denk ik dat het een hondenvanger is. Aangezien er een nummer onder het 'bedrijf' staat. Dit kan dus inderdaat betekenen dat ze ooit honden in Vice City/San Andreas wouden zetten.

Edit2:

Nickonly kroop me voor :7 .

Het gaat touwens over deze texture:

dash8bitdecal128bkx8.png

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...