Talietje Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik zoek een programma waar je simpel klik spelletjes met kan maken , (niet game maker of flash!) want dat is te ingewikkeld. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 FPS Creator is redelijk simpel. Tenminste, als je tevreden bent met voorgeïnstalleerde models etc. Staat volgensmij een gratis trial op hun website, moet je even google zoeken Reageren
Talietje Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Maar dat is een programma voor schietspelletjes. Ik wil gewoon een simpel prog waar je templates kunt loaden en dan gwn iets selecteren waar je op kan klikken en zo naar de volgende template.. zoiets niet al te uitgebreid. Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Game-Maker is uber, maar dan ook uber makkelijk. Als je nou even de moeite neemt om die tutorials door te lezen die op hun site staan (er is zelfs een ''my first game'' tutorial). Als dat niet wil lukken, zet het dan alsjeblieft uit je hoofd want dan gaat het niets worden. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik vrees dat Wazuup gelijk heeft, tallex. Gamemaker is echt het simpelste van het simpelste en als je dat al te moeilijk vind (en FPS Creator niet wilt gebruiken) dan houd het voor jou op... Reageren
Talietje Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Ahaa en wat is dit dan ? ... www.adventuremaker.com ??? Heb eindelijk iets gevonden wat ik nodig heb! Het is een heel simpel prog Bewerkt: 18 oktober 2007 door tallex Reageren
Timothy. Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik wou al zeggen, als je GameMaker moeilijk vind, dan kom je er denk ik niet met welk ander programma dan ook. Game maker is echt te simpel, en dus ook te saai. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.