Jump to content

ik zoek een game-maker prog

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een programma waar je simpel klik spelletjes met kan maken , (niet game maker of flash!) want dat is te ingewikkeld.

Geplaatst:

FPS Creator is redelijk simpel. Tenminste, als je tevreden bent met voorgeïnstalleerde models etc.

Staat volgensmij een gratis trial op hun website, moet je even google zoeken :)

Geplaatst:

Maar dat is een programma voor schietspelletjes. Ik wil gewoon een simpel prog waar je templates kunt loaden en dan gwn iets selecteren waar je op kan klikken en zo naar de volgende template.. zoiets niet al te uitgebreid.

Geplaatst:

Game-Maker is uber, maar dan ook uber makkelijk. Als je nou even de moeite neemt om die tutorials door te lezen die op hun site staan (er is zelfs een ''my first game'' tutorial). Als dat niet wil lukken, zet het dan alsjeblieft uit je hoofd want dan gaat het niets worden.

Geplaatst:

Ik vrees dat Wazuup gelijk heeft, tallex.

Gamemaker is echt het simpelste van het simpelste en als je dat al te moeilijk vind (en FPS Creator niet wilt gebruiken) dan houd het voor jou op...

Geplaatst: (bewerkt)

Ahaa en wat is dit dan ? ... www.adventuremaker.com ??? :puh: Heb eindelijk iets gevonden wat ik nodig heb! Het is een heel simpel prog :)

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Ik wou al zeggen, als je GameMaker moeilijk vind, dan kom je er denk ik niet met welk ander programma dan ook. Game maker is echt te simpel, en dus ook te saai.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...