123simone Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Heey, ik had eens een vraagje, ik heb ook de gsm LG Chocolate Maar er staan maar 4 berichttoontjes op, ik zou graag mijn ringtones die ik van de computer haal als berichttoon gebruiken, maar ik weet niet hoe dat moet. Ik heb wel gehoort dat het kan dus.. Zou u me mischien kunnen helpen? Groetjes Simone Reageren
Rullez Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Wat je kan doen zijn 3 mogelijkheden. Een USB Bluetooth Stick kopen. (Deze verstuurd het draadloos. Temminste als je Bluetooth op je mobiel heb.) Een kabel koppen voor je LG. (Meestal heeft elke mobiel wel een kabel. Deze doe je in je mobiel en in je pc.) Van sites af waar je je nummer in moet voeren voor ringtones. (Nadeel is vaak dat je aan abbonomenten vast zit. Hopelijk heb je genoeg info gekregen. Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Die mobiel heb ik ook . Doe het via het kabeltje wat je erbij hebt gekregen of via bluetooth. Als dat is gelukt ga je naar mijn bluetooth gegevens -> Opties -> als berichttoon instellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.