Akifo Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb laats GTA San Andreas LEGAAL Gekocht... Maar als ik hem nu download komt het ongeveer op 25% En staat er vervolgens: Feature transfer error Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: audio File: E:\data2.cab Error: Onjuiste Functie Pleace help me!!, Alvast Bedankt. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 geen probleem download het niet! je hebt het toch legaal? wrrm dan downloaden? O wacht ik weet het al je hebt het niet gekocht. Dus we mogen je het helpen Reageren
danz Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 het kerel als je hem toch legaal gebt waarom download je hem dan Reageren
Bling Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Net zoals het vorige topic (klik) van jou enkele dagen geleden gesloten werd, zal dat bij dit topic ook het geval zijn. Ik citeer de woorden van _KoE_Mzungu uit dat topic: Vragen om warez is niet toegestaan! Daarnaast kunnen wij niet controleren of je idd een legale versie hebt. Advies: controleer en eventueel herinstalleer je muisdrivers, eventueel het spel opnieuw installeren. Je bent nieuw op dit forum, daarom raad ik je aan om eerst even de regels van dit forum door te lezen: >klik< Succes Topic opnieuw gesloten, dus. Reageren
Akifo Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb laats GTA San Andreas LEGAAL Gekocht... Maar als ik hem nu download (Ik bedoel Installeer...) komt het ongeveer op 25% En staat er vervolgens: [zie beginpost] Met die plaatjes enz... met die meisje met wapen enz... waar je installerd daar is de fout dat die bij 25% dit aangeeft... het was een foutje >>> Door Bling: Topic heropend, en derhalve nieuw topic samengevoegd met het oude variant. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.