orbea bikerfun Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 dus ik had gta vc uitgespeeld maar toen een paar dagen na dien crachte mijn harde schijf met andere woorden ik moet alles weer herbeginnen [MAAR DAT ZIE IK NIET ECHT ZITTEN] kan ik het niet met een code of zo zorgen dat het al 100% uitgespeelt is groetjes roy... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Je kunt in de Download Database een 100% Savegame vinden. Je kunt hem hier vinden. Je moet wel naar onderen scrollen en dan op Download Bestand klikken. De Savegame moet je met Winrar uitpakken. Reageren
orbea bikerfun Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Je kunt in de Download Database een 100% Savegame vinden. Je kunt hem hier vinden. Je moet wel naar onderen scrollen en dan op Download Bestand klikken. De Savegame moet je met Winrar uitpakken. ok ik heb het met winrar uitgepakt maar ik kan het bestand niet openen met welk progamma moet ik het openen?? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Je moet het met Winrar openen en dan moet je op je linkermuisknop op het Winrarbestand staan en klikken. Daarna moet je op Extract Here klikken en dan komt de Savegame eruit met een leesmij bestand. De Savegame moet je vervolgens plaatsten in de map GTA Vice City User Files. Voor meer informatie over verwijs ik je naar dit topic. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 daar is toch geen cheat voor?! tenminste daar heb ik ook al naar gezocht tijmentje5 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Nope, daar is geen cheat voor. Je kan net zo goed bij google intoetsen: 100% savegame GTA Vice City Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.