Jump to content

Pop up voor: Link invoeren en afbeelding invoeren.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg steeds dit als ik op rte-link-button.png en op rte-image-button.png klik. Als ik daarna op 'toestaan' klik. Krijg ik het in het hele bericht niet meer, maar als ik een nieuw bericht type, krijg ik het zelfde. Heeft iemand een idee, hoe ik dit weghaal ?

Plaatje:

foutie7zy9.jpg

Geplaatst:

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daar had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken. Maar ik heb liever IE.

Geplaatst:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daar had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken. Maar ik heb liever IE.

Microsoft op bellen om te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren en ze om een oplossing vragen en als je en OEM Windows hebt, even met je PC leverancier bellen en anders betekend het dat je een illegale versie van Windows gebruikt, want je hebt voor die support betaald.

Geplaatst: (bewerkt)

Is er ook een optie om het altijd toe te staan als je er met je rechtermuisknop op klikt? Komt de pop-up wel als je Ctrl ingedrukt houdt en dan op de button klikt? Anders moet je even kijken via Extra en dan iets van Opties ofzo, of daar iets staat van het (de-)blokkeren van scriptvensters op bepaalde sites. Helemaal precies weet ik het niet, want ik gebruik geen Internet Explorer meer.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst: (bewerkt)

Heerlijk zo'n weekje vakantie ;)

Je kunt de website aan de 'vertrouwde websites' toevoegen. Dan geeft hij geen enkele beveiligingswaarschuwing meer. Ga naar 'Extra', 'Internet Opties', 'Beveiliging' en klik dan op 'Vertrouwde websites'.

Klik dan op de vrijgekomen knop 'Websites' en haal het vinkje onderaan het venster weg. Dan kun je de website (met http ervoor) toevoegen.

De kennis van microsoft applicaties begint te verdwijnen jongens....

Pas wel op met vertrouwde websites, ga niet elke website eraan toevoegen. Van ons heilige forum weten we dat er geen spyware op zit, maar dat is niet zeker van alle andere rotzooi op internet. Dan zet je de deur wagenwijd open...

EDIT: wat mankeert er eigenlijk aan IE, ik heb nog noooit iets anders gebruikt....

Bewerkt: door Schno009

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...