Jump to content

[CSS] Spray Tag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Spray

Stijl: Japans?

Grootte: Zoals het is.

Afbeelding:

Klik, Klik²

Tekst: Fergus

Rand: Zoals het is

Kleuren: Rood En Wit

Render (optioneel): Zie afbeelding

Extra (optioneel): "Fergus" gecentreerd op de afbeelding, in Dit letterype -> "Cute lines". Roode ingrond, witte lijnen.

Welja, er zit geen haast achter maar ik zou dit wel graag snel hebben :puh:.

Met zeer vriendelijke groetjes

p.s. Hey, leipo, houdt het wel transparant huh :D ,

ICE Banana

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Niemand? Dit komt waarschijnlijk door de titel;

Simpel gezegd moet er gewoon de tekt erop in dat lettertype en in die kleuren.Voldodende groot maar niet té...Ook zou het transparant moeten blijven ( tussen de roode strepen op de achtergrond)

IB

:-(

Er hoeft alleen tekst op het plaatje in dat lettertype. Maar het moet transparant blijven tussen die roode lijntjes o.O

IB

Dank op voorbaat ^_^

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Zoiets? Is misschien wel wat blurry (langs de rode lijnen) maar anders zou het blokkerig zijn, alhoewel dat nog steeds een beetje zo is.

post-1925-1193173738.png

Geplaatst:

Mooi erg mooi, bedankt Levi.

Ik heb nu net geprobeert om de spray te inporten in Counter Strike. Maar helaas, hij kan alleen maar deze bestanden importeren; JPEG, .tga,.bmp, .vtf.

Bmp heb ik geprobeert maar dan krijg ik een berricht dat het bestand " corupt " is, beschadigd m.a.w. Dus beste Levi, zou je dus nog 1 ding kunnen doen asjeblieft ? Het bestand oplaan als een.tga of een JPEG ^_^

Dankjewel

IB

Meh who care's als hij al dan niet transparant is Levi, het enige wat telt dat er toch iemand aan mij gedacht heeft als hij de spray miek.Nu kan ik eindelijk als een echte sprayslet alles onder sprayen...

Bedankt Levi, je staat bij me op het krijt ;-)

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...