gybrus Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Goedenavond alweer, Na wat gekloot in AutoCad heb ik toch besloten om dit project door te zetten in PhotoShop. Hoe en wat? Het is een logo voor persoonlijk gebruik. Het staat voor Dierkx wat dan weer mijn achternaam is. Het wordt nog een beetje bewerkt maar toch zou ik een paar tips en dergelijke van jullie horen. Screen: V2 (final?) Rates en tips A.u.b. Gybrus Reageren
Legenderion Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Dat spiegelbeeld effect heb je wel netjes gedaan, wat is de naam van dat effect? Reageren
gybrus Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Dat is geen bestaand effect maar een gespiegelde layer waar dan een beetje van is verwijdert. korte uitleg. -duplicate layer -edit/transform/flip horizontal of vertical -selecteer het gedeelte dat je wilt verwijderen /feater 20 a 50 pixels en dan delete als de afwerking niet mooi is moet je een deel selecteren en motion blur gebruiken. Groetjes, K Reageren
gybrus Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 *Bump Niemand een Rate? ,K Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 ik vind het logo er mooi uitzien en die spiege reflectie vind ik er heel goed uitzien een 8,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.