MrSelected Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 Hallo iedereen, Ik heb sinds een paar maanden een laptop met Vista erop. Ik heb Vice City al sinds het begin der tijd gespeeld op mijn PC, met XP. Nu dacht ik vandaag; laat mij Vice City op de laptop installeren. Dit gedaan, het spel opgestart, gaat het beeld als een gek flikkeren. En tot overmaat van ramp loopt het spel vast en start de laptop zichzelf op (lang leve Vista ) Met de sidebar uitgeschakeleld doet hetzelfde euvel zich nog voor. Ik wil VC wel kunnen spelen op de laptop, de laptop kan het spel zeker wel aan. Heeft iemand dit probleem ook (gehad)? Bij voorbaat dank, MrSelected - nog altijd een groot Vice City fan - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timdedarter Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 Hallo ... meerdere mensen hebben last van vice city op windows vista. ik zou maar gaan zoeken naar een bestandje dat het mogelijk maakt gwn googelen :cya: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 Als ik het goed begrepen hebt moet het lukken als je Compatabiliteit aanpast. Ga hier voor naar de instalatiemap van GTA Vice City en klik met de rechtermuisknop op de gta-vc.exe Verander in het tabblad Compatabiliteit de modus naar die van Xp of Windows 98. Dan moet het spel het doen. Ik heb zelf geen Vista, dus kan ik niet garanderen dat het werkt, maar het is de moeite waard om te proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 Compatibiliteit aangepast, als admin uitgevoerd & nieuwe drivers geïnstalleerd. Hij werkt Thx... Nadeel is dat hij nu alleen maar 2/3 van het beeld beslaat, terwijl hij hiervoor (toen hij vastliep) wel het volle beeld benutte. Zeer frustrerend.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.