Gangsta Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hallo, Ik heb gisteren San Andreas gekocht. (Eindelijk!) Hij doet het goed op mijn computer alleen toch een heel klein beetje langzaam. Hoe kan ik het op zijn laagste instellingen spelen? Hartelijk bedankt! Reageren
Preddy Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ga naar Options > Display > Advanced. De opties welke je zou kunnen proberen: * Draw Distance: Zet deze op zo'n laag mogelijk niveau, hierdoor wordt het zicht steeds slechter naarmate je verder kan kijken. * Visual Graphics Quality op Low, spel ziet er wat minder uit maar nog goed speelbaar verder. * Anti Aliasing op off, gladde randjes verdwijnen dan. * Resolution moet je zelf even kijken, hoe kleiner hoe beter het spel lopen zal. Volgens mij moet het dan in de meeste gevallen wel beter gaan lopen, ook al zal het waarschijnlijk wel langzaam blijven lopen als het gaat regenen of als je hoog gaat vliegen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Je bent de beste! Hij is niet meer langzaam, bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.