remco_17 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 hey, ik was laatst met een politie-auto de Politiegarage van Las Venturas binnengereden en helemaal naar het onderste dek. ALs je dat onderste parkeerdek binnenkomt is aan de rechterkant een inham. Bij mij, als ik erheen rijdt, spawnen daar 2 helikopters bij mij en een deel van een vliegtuig. Deze ontploffen na een korte tijd. Hebben jullie dit ook en wat is het doel enzo hiervan? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 dat is meer een foutje in het spel. daarkomen de "inbeslag genomen" auto`s te staan. En helaas heeft rockstar er niet voor gezorgd dat er geen andere voertuigen spawnen, zoals vliegtuigen en helikopters.. ik geloof zelfs dat als jij je auto ergens neerzet en je komt daarna terug en je auto is weg dat je daar heen kan gaan om je auto terug te stelen, maar dat weet ik niet zeker Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 hey,ik was laatst met een politie-auto de Politiegarage van Las Venturas binnengereden en helemaal naar het onderste dek. ALs je dat onderste parkeerdek binnenkomt is aan de rechterkant een inham. Bij mij, als ik erheen rijdt, spawnen daar 2 helikopters bij mij en een deel van een vliegtuig. Deze ontploffen na een korte tijd. Hebben jullie dit ook en wat is het doel enzo hiervan? toch he.. vind ik dit wel gek want als je vliegt dan (kan) het zo zijn dat je helicopter daar spawnt maar 2 en een vliegtuig ik wel gek . en is dit elke keer als ik vragen mag????? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 De laatste 2 voertuigen die je achterlaat/laat ontploffen e.d. worden daar ook gespawnd. Dus als je een voertuig achterlaat, wordt hij 'weggesleept' naar de garage, maar als het explodeert ook, maar dan weer gerepareerd. Mochten ze dan ontploffen (bijv. vliegtuigen), dan staan ze in de muur vast. Op deze manier zullen ze ontploffen, blijf dus voor de zekerheid uit de buurt als ze in de muur vastzitten. Reageren
pasgal Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 maar spawnen ze dan bij het dichtsbijzijnde politiebureau waar je dan bent opgepakt? En dat ze dan meteen ontploffen is ook niet helemaal waar, want ik had eens een keer een helicopter in een garage van de politie staan en hij ontplofte niet Reageren
Donwell Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Inderdaad, ze zullen spawnen in de buurt van waar je bent opgepakt. Ze zullen alleen spawnen in Los Santos, San Fierro en Las Venturas, deze hebben als enige een garage bij hun politiebureau. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.