Jump to content

Car limit?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

die is er helaas ja. Dit limiet ligt bij 600 voertuigen. Maar, het zouden er misschien ook 400 kunnen zijn, maar ik ben bijna zeker van 600 voertuigen. In ieder geval kun je met beiden aardig aan de slag en je server opvullen. Maar elke parkeerplaats opvullen, dat zal niet gaan.

As Melhoras, NeoSyp

Geplaatst:

uum volgens mij is het bij 150 al zo.

Maar is er iets zodat je dat kan uitschakelen? ik heb het FS van ''taxi'' (of zo iets) gedownload maar dan crasht mijn server.

>>> Door Azer: Posts samengevoegd<<<

Geplaatst:

Niet dubbelposten, edit gewoon je eerdere post als nog niemand niet gereageerd heeft.

Zoals ik al zei maximaal 700 voertuigen en 70 verschillende types. Wellicht zorgt dat taxi filterscript ervoor dat het voertuigenlimiet overschreden wordt?

Geplaatst:
Nou blijkbaar werkt dat ''toevalling'' bij iedereen behalve bij mij, gek he?

tAxIFR zuigt je kan daar wel 700 voertuigen en 70 verschillende ID's alleen bij /buycar /sellcar als iemand dat tevaak of tesnel achter mekaar doet dan bugt je script dan komt er soms bij tientalle autos dezelfde eigenaar of bij geen 1 auto komt er een eigenaar achter testaan terwijl het ingame wel aangeeft dat je een auto hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...