Jump to content

Garage niet open!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Sinds kort speel ik SA weer en ik had hem voor het laatst opgeslagen bij de Jonhson House.

In de garage stonden nog 2 getunde auto's.

Toen ik naar de garage deur liep wou hij niet open.. :?

Ik ging aan de achterkant staan van de garage en toen ging hij wel open :dans:

Nou mijn vraag: Waarom kan die garage niet open? Soms moet ik er ook tegen aan lopen voor dat hij open kan.

Is dit een bug? Het is best irritant al moet je heel lang wachten tot hij open kan! Weet iemand een oplossing :?

Greetz :cya:

Geplaatst:

Dit is vaker het geval, vooral wanneer er getunde voertuigen in de garage staan. Het spel moet dan de extra textures laden, wat dus ook meer tijd kost. Meestal geeft dit geen zichtbaar probleem, maar soms kunnen er in dezelfde situatie ook één of meerdere bugs optreden. Soms wil de garagedeur gewoon niet direct opengaan, wat (uit ervaring) vooral zeer vaak in de PS2-versie het geval is. Daarnaast kan het ook voorkomen dat de textures niet goed geladen worden, zodat de kleur/paintjob van de auto verloren is gegaan. De auto is dan wit, wat dus een vervelende bug kan zijn.

Geplaatst:
Dit is vaker het geval, vooral wanneer er getunde voertuigen in de garage staan. Het spel moet dan de extra textures laden, wat dus ook meer tijd kost. Meestal geeft dit geen zichtbaar probleem, maar soms kunnen er in dezelfde situatie ook één of meerdere bugs optreden. Soms wil de garagedeur gewoon niet direct opengaan, wat (uit ervaring) vooral zeer vaak in de PS2-versie het geval is. Daarnaast kan het ook voorkomen dat de textures niet goed geladen worden, zodat de kleur/paintjob van de auto verloren is gegaan. De auto is dan wit, wat dus een vervelende bug kan zijn.

Ja dat is ook vervelend al heb je net een voertuig getuned..

Maar kan dit bij alle garages voorkomen?

Geplaatst:

Ja, dat kan bij elke garages voorkomen :(

Geplaatst: (bewerkt)
Dit is vaker het geval, vooral in het geval van getunde voertuigen. Het spel moet dan de extra textures laden, wat dus ook meer tijd kost. Meestal geeft dit geen zichtbaar probleem, maar soms kunnen er in dezelfde situatie ook één of meerdere bugs optreden. Soms wil de garagedeur gewoon niet direct opengaan, wat (uit ervaring) vooral zeer vaak in de PS2-versie het geval is. Daarnaast kan het ook voorkomen dat de textures niet goed geladen worden, zodat de kleur/paintjob van de auto verloren is gegaan. De auto is dan wit, wat dus een vervelende bug kan zijn.

Ja, dat kan bij elke garages voorkomen :(

ja dit is een geval ik stel ook even een vraag hierover ^_^

als ik opsla gaat mijn lak van mijn getunde auto af dus als ik vlammen heb dan heb ik ze later niet meer :N

EDIT:: dit was een voorbeeld maar zag net dat bling dit ook zei :$

Bewerkt: door fiegel5
Geplaatst:

Ik had hier op mijn desktop ook wel eens last van. Ik denk dat dit met de snelheid van je HDD/ videokaartgeheugen te maken heeft. De oplossing zou dus een nieuwe videokaart met een snel en groot geheugen kunnen zijn. Hierdoor worden de textures veel sneller ingeladen. Ook een snellere harde schijf kan hieraan bijdragen omdat de texture's dan sneller van je hardeschijf gelezen kunnen worden.

Groetjes,

Boris H.

Geplaatst:

dat is behoorlijk irritant dat ie dan wit is... had ik ook een paar keer bij mijn mothership

ik had er een stuk of 4 mooi gekleurde busjes even later had ik 4 mooi gewitte busjes :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...