marvin85 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hoi, Is het mogelijk om geluiden te veranderen in San Andreas (PC versie)? Ik wil namelijk de sirene's van de hulpdiensten veranderen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hoi, Is het mogelijk om geluiden te veranderen in San Andreas (PC versie)? Ik wil namelijk de sirene's van de hulpdiensten veranderen. OMG! :O Weet je het héél zeker dat je de geluiden wilt configureren? Het zijn er echt zeker zo een 10.000den geluiden. Ik wiu ook precies doen zoals jij het wilt, maar tot mijn afschuw was mijn SA voor 1derde naar de kloten gestuurd! De hele AUDIO map was ineens 0 kb geworden. Kortom, het is moeilijk om ze te veranderen, dus hou het hierbij. Het is gewoon veelste moeilijk Reageren
K.O. Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Klopt; het is erg lastig om geluiden te modden. Maar niet onmogelijk. Zodra je weet hoe SAAT werkt (San Andreas Audio Toolkit) of welke GUI (Graphic User Interfase) ervan dan ook, is het best te doen. De sirenes van de auto's worden namelijk vaak genoeg gevraagd en ik kan je vertellen welk geluid het precies is van die tienduizenden; SFX\GENRL\Bank_068\sound_11.wav en sound_12.wav. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.