Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik Sa aan het spelen ben dan doet die het heel goed maar als ik in de buurt van een faggio kom loopt die vast raar of raar?

Geplaatst:

ben je bezig geweest met modden? misschien dat er iets fout is gegaan.. of install san andreas even opnieuw..

jah , tis wel raar:P

Geplaatst:

Ten eerste is dat heel raar, ik heb t ook gehad en dat kwam nadat ik een beetje heb lopen modden en dus tegelijkertijd heel mijn SA heb verknoeid, ik kan het nu niet meer spelen omdat er wat fout gegaan is met het modden. Dus bij heeft niks geholpen ik heb zelfs een nieuwe gekocht en dat hielp niet, dus succes ;)

Geplaatst:

Als je een beetje met mods hebt zitten rommelen, kun je het beste GTA San Andreas deïnstalleren en daarna weer helemaal opnieuw installeren. Je savegames en instellingen worden dan gewoon vanzelf bewaard. Succes! :)

Geplaatst:

Eindelijk heb ik het ook opgelost, wat ik gedaan heb is GTA SA helemaal verwijderd, alle dingen die ik kon vinden van SA of Rockstar games heb ik verwijderd en mijn savegames heb ik laten staan in Mijn Documenten, ik heb SA opnieuw geïnstalleerd, en toen Rechtermuisknop op SA > Eigenschappen > en toen altijd openen als Administrator aangevinkt, en in dit geval is dat bij Windows Vista, en daarna deed hij het weer perfect. Dus misschien moet je dit ook een keer proberen? :Y

Geplaatst:

Dan heb je het zekker met SAMI Geinstaleerd want scooters kan je niet met SAMI instaleren omdat

SAMI niet het verschil ziet :duh: tussen de Faggio en de Pizzaboy.

Daarom moet je het met de IMG tool instaleren

:cya::cya:

Geplaatst:

SAMI ziet wel het verschil tussen Faggio of Pizzaboy, want ik had een Gilera Runner gemod, en op een Faggio liep mijn SA steeds vast, en deed ik hem op een Pizzaboy dan kon ik prima rijden. Ik moest wel mn V2 naar V1 Downgraden, maar na dat ik hem weer uninstalde, flipte mijn Sa hem heel de tijd en daarom moest ik Sa weer opnieuw instaleren, maar je moet je mod instellen op wat er in de Readme file staat, en niet zelf iets aan gaan pielen want dan verknoei je het, (In mijn geval wel dus) maar mijn tip is: installeer je gta opnieuw en start hem opnieuw met Administrator rechten (als je windows vista gebruikt) Succes.

Timothy.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...