Fbi-Crew Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 Bij San Andreas heb je zo'n Chauffeur die je rijdt naar een plaats waar je wilt bij binco ofzo maar mijn vraag is heb je zo iets ook bij vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 Bij San Andreas heb je zo'n Chauffeur die je rijdt naar een plaats waar je wilt bij binco ofzo heb ik trouwens nog nooit van gehoord dat dat kan op sa zeg er eens wat meer over en over dat chauffer in vc volgens mij kun je daar alleen in als je een missie hebt gefaald en hij rijd dan naar de plaats waar je die missie weer kunt herstarten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 De driver mod voor GTASA, bedoel je die? Ik weet niet of die ook voor Vice City kan hoor... Ik heb hier wel wat gevonden, maar bij mij kan IE die link niet laden dus moet je zelf even speuren door die link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 jah die mod maar dan voor vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Die is voor Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.