Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik een trein kan spawnen of in iedergeval weer terug vinden? IK heb hem verandert en om een of andere reden zie ik hem en de andere trein nooit meer rijden.

_O_ Alvast bedankt _O_

Ik heb hem alwel zien rijden.

Geplaatst:

volgends mj had jarno zon tool gemaakt waarmee je een trijn kon laten spawnen alleen ik denk dat je bedoelt dat hij er blijft staan he? Dat moet je de main.scm editen maar ik weet niet hoe :$ messhien moet je in de MTL (master tutrial list) ff kijken daar is wel zon TUT ;)

Geplaatst:
volgends mj had jarno zon tool gemaakt waarmee je een trijn kon laten spawnen alleen ik denk dat je bedoelt dat hij er blijft staan he? Dat moet je de main.scm editen maar ik weet niet hoe :$ messhien moet je in de MTL (master tutrial list) ff kijken daar is wel zon TUT ;)

Als je iets uitlegd, leg het dan in een keer goed uit. Volgensmij snapt ie hier nogsteeeds weinig van.

Ontopic: Je moet de tracks(1, 2, 3 en 4.dat) replacen. Ik upload ze wel ff. Je kan ze vinden in: DATA/MAPS/PATHS van je gta San Andreas. Bij een melding of je wilt overschrijven, moet je zeggen: Ja op alles.

Alstublieft!

Apple-Mac

• 1 year later...
Geplaatst:

Als je iets uitlegd, leg het dan in een keer goed uit. Volgensmij snapt ie hier nogsteeeds weinig van.

Ontopic: Je moet de tracks(1, 2, 3 en 4.dat) replacen. Ik upload ze wel ff. Je kan ze vinden in: DATA/MAPS/PATHS van je gta San Andreas. Bij een melding of je wilt overschrijven, moet je zeggen: Ja op alles.

Alstublieft!

Apple-Mac

en hiermeer kan je een trein spawnen? of is er een aangegeven spawnplek voor de trein waar je ze standaard kan vinden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...