Jump to content

Sony Ericsson W200i probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zelf het gevoel dat het niet aan mijn mobiel zelf licht maar de Sim-kaart. Ik heb nou in 2 dagen de melding, Simkaart inactief gehad. Als ik hem weer even verplaats na een paar keer doet hij het weer. Mijn sim-kaart is niet beschadigd maar ik vind het heel irritant om steeds weer mijn simkaart eruit te halen. Weet iemand een oplossing hiervoor? En ik heb nog een vraagje, als je geen bluetooth op je mobiel hebt kan je dit er dan opzetten? Als dit illegaal is laat het maar achterwegen. Alvast bedankt :).

Geplaatst: (bewerkt)

Op je eerste vraag: Dit ligt aan je Simkaart zelf of hoe je het erin stopt. Dat had ik eerst ook met mijn oude mobiel, maar die zat helemaal vol kuren en was al een jaar oud :7. Op je laatste vraag: Je kan geen Bluetooth op je mobiel zetten ^_^ . Bluetooth is geen software. Althans, niet alleen software. Bluetooth is een soort van chip ingebouwd in je mobiel. Als je geen Bluetooth hebt heb je pech :D

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:
Op je eerste vraag: Dit ligt aan je Simkaart zelf of hoe je het erin stopt. Dat had ik eerst ook met mijn oude mobiel, maar die zat helemaal vol kuren en was al een jaar oud :7. Op je laatste vraag: Je kan geen Bluetooth op je mobiel zetten ^_^ . Bluetooth is geen software. Althans, niet alleen software. Bluetooth is een soort van chip ingebouwd in je mobiel. Als je geen Bluetooth hebt heb je pech :D

Oke dankje :). Ik zie wel of het nu nog vaker gebeurt, anders zoek ik nog wel verder naar een andere oplossing :).

Geplaatst: (bewerkt)

Oke dankje :). Ik zie wel of het nu nog vaker gebeurt, anders zoek ik nog wel verder naar een andere oplossing :).

Ik heb al een ''oplossing'' gevonden denk ik:

Op de factuur die bij je simkaart zit, staat de datum van (eventuele) nummerportering. De simkaart wordt inderdaad pas actief op de datum van nummerportering. Je kan ook even een email sturen met je gegevens, dan kijken we het voor je na. Dat staat op internet.

Bewerkt: door Steel Dogg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...