Jump to content

snap er niks meer van =[]

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb net me hele gta eraf gegooid ook met savegame en al (3x end of the line) etc en weer erop gezet in de hoop dat sa mp het nu wel doet, maar me kut beeldscherm doet nnog steeds zo raar snap er niks van, ik zei net over msn tege een vriend dat ie ff sa mp moest downloade om te kijke of ie het bij hem wel deed, en hij deed het dus gewoon bij hem. is mij computer nou zo achterlijk ofzo of wat. ik snap er echt niks meer van help pl0x :N

Geplaatst:

Wat is er precies met je beeldscherm? Knippert hij misschien, is hij wit, zwart, etc? Dit zou wel zo handig zijn voor we je verder helpen.

Geplaatst:

als dat witte laadbalkje van gta multiplayer net klaar is, dus als je klaar bent om de server in te gaan, dan valt me beeld opeens uit. het blijft gewoon zwart beeld en het maakt allemaal van die geluiden als je bijvoorbeeld je beeldscherm uitzet en als je op zo balkje naast start drukt dat ie naar het scherm van het spel gaat snap je?

Geplaatst:

en het mooie is een vriend van mij kon er zo zonder moeite net op, hij zit nou waarschijnlijk lekker te spele en ik probeer al mekant heel de middag erop te kome":S

Geplaatst:

Ik snap hem inderdaad. Het kan zijn dat je versie 2 van GTA San Andreas hebt, dan zal hij hem niet aannemen. Dit valt te helpen door je San Andreas te patchen, en dan wel met deze patch. Waarschijnlijk doet hij het dan wel. Kijk, voordat je dit doet, eerst of je daadwerkelijk V2 hebt. Dit kun je zien door naar je map 'Scripts' te gaan, te vinden in de submap Data van je San Andreas mapje. Kijk hoe groot je 'Script.img' is.

• 586 KB? Dan is hij V1
  • 584 KB? Dan is hij V2

Met de patch kun je je GTA moddable maken, en dus ook SA-MP.

Geplaatst:

hij is 568 kb en dat heb ik al vanmiddag geprobeerd maar tevergeefs sa mp doet het nog steeds niet dan bij mij

Geplaatst:

Het zou inderdaad kunnen dat de server op een andere versie draait dan dat jij de cliënt hebt, maar vaak zal hij dan op het 'Vinewood' bord blijven hangen met de tekst 'Server didn't respond. Retrying...'. Dus ik denk niet dat dit het probleem zal zijn. Doet je normale GTA San Andreas het wel, of ook niet? Als deze het ook niet doet, kan het probleem zijn dat je computer het spel niet aankan.

Geplaatst:

ik heb met GTA SA al 3x end of the line missie gehaald dus me computer zou hem vast wel aankunne, ook heb ik het spel als sinds juny 2005 origineel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...