Joeristoef Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik heb hier een aantal dingen die ik graag gedaan wil hebben, aangezien ik bezig ben de 100% te halen. Missie(s): Alle races die nog gedaan moeten worden, de Mount Chiliad Challenge, de laatste missie van Zero, en eventueel ook nog de stadium missies. Cheaten: nee Versie: 1.01 Overig: Neem er de tijd voor, ik hoef de savegame zondag pas terug PS: Ik twijfelde al of dit niet teveel was voor 1 aanvraag, ik hoop van niet. GTASAsf1.b
-eend- Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Passed: Bandito Country $10000,- New Model Army $7000,/ Er is nu een asset waar je elke dag $5000,- kan ophalen. Chilliad Chalange 1 Passed 2 Passed 3 mag iemand anders doen. Stadium Races: Mag iemand anders doen. Verder niet gecheat of gemod. Veel plezier verder. En succes de gene die het afmaakt. GTASAsf8.b Bewerkt: 19 oktober 2007 door -eend-
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Je mag 3 missies aanvragen per topic. Lees anders (nogmaals) >de regels< even door. Vier missies zijn nu behaald. aangezien ik bezig ben de 100% te halenDat lukt dus niet als je het door een ander laat doen .
Recommended Posts