Dark_Zemy Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Toen ik de BF-400 exporteerde werd de normale bf-400 nog gwn normaal maar de pjc-600(volgens mij) die word ook een bf-400 tenminste de naam dan... Reageren
joppie Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Toen ik de BF-400 exporteerdewerd de normale bf-400 nog gwn normaal maar de pjc-600(volgens mij) die word ook een bf-400 tenminste de naam dan... Heb je dit met een carspawner gedaan? Zoja, heb je dan wel de motor opgezocht en die dan pas te laten spawnen, anders werkt het niet dan krijg je de auto/motor die je de keer daarvoor hebt gespawnt. EDIT: oh, je bedoelde de naam... Bewerkt: 19 oktober 2007 door joppie Reageren
X-boy Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Kun je iets duiderlijker zijn. Wat is precies de vraag ?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Dus als je een op een geïmporteerde PCJ 600 stapt, zie je de naam van de BF 400, terwijl het toch écht de PCJ 600 is? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Toen ik de BF-400 exporteerdewerd de normale bf-400 nog gwn normaal maar de pjc-600(volgens mij) die word ook een bf-400 tenminste de naam dan... Je weet het wel duidelijk te formuleren! Ik begrijp je niet helemaal en ben op onderzoek uitgegaan.1: zowel de BF-400 als de PCJ-600 komen niet in aanmerking voor export >Import/Export missie< 2: zowel de BF-400 als de PCJ-600 komen niet in aanmerking voor import, zie onderstaande lijsten. Op de volgende dagen kunnen de volgende voertuigen worden geïmporteerd: Zondag: Club, Buffalo, Remington, Cheetah, Rancher en Vortex. Maandag: Perennial, Feltzer, Camper, Slamvan, Turismo en Banshee. Dinsdag: Jester, Infernus, Sentinel, Bandito, Blade en BF Injection. Woensdag: Club, Sanchez, Windsor, Stallion, Freeway en Journey. Donderdag: Perennial, Monster, Blista Compact, Comet, ZR-350 en Mesa. Vrijdag: Jester, Stretch, FCR-900, Stafford, Huntley en Euros. Zaterdag: Admiral, Patriot, Sabre, Tanker, Super GT en Bullet. Ik denk dat je nogmaals even iets duidelijker moet formuleren wat je ons graag wilt meedelen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Toen ik de BF-400 exporteerdewerd de normale bf-400 nog gwn normaal maar de pjc-600(volgens mij) die word ook een bf-400 tenminste de naam dan... Dus als het niet import/expost gerelateerd is, zal het wel met 1. de carspawner te maken hebben 2. de IMG tool Dus graag wat meer uitleg van de topicstarter Reageren
SWYV Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 lol ik denk dat ik als enige de topicstarter begrijpt de BF-400 heeft inderdaad verschillende models eentje die heel goed lijkt op PCJ-600 model maar als jij goed kijkt zie jij wel het verschil (denk aan koplamp(en) BF-400 heeft er 2ronde en PCJ-600 een blok lamp) en ander is tsja "naakte" BF-400 dus zonder model ofzo waarbij jij de motor kun zien dus antwoord voor jou: BF-400 heeft geen 1vaste model maar 2 of 3 verschillende models begrijp je nu waarom verschillende models toch hetzelfde namen hebben? ps: als jij carspawner tool hebt voor de PC versie kun jij de BF-400 spawnen en nog eens spawnen en jij zult echter merken dat er verschillende models van zijn onder een naam aldus BF-400 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik heb het één en ander opgezocht en kwam tot het volgende resultaat: Zoals je kan zien hebben een aantal voertuigen meerdere uitvoeringen, de standaard uitvoering staat hier niet bij! Als voorbeeld de BF-400: deze heeft dus vijf extra uitvoeringen naast de standaard uitvoering, intotaal dus zes varianten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.