Rivel Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Hallo allemaal! Voor mijn site die ik samen met Rullez maken wilden we gebruik maken van het E107 nu zoek ik op die stie naar een link om het te downloaden en vervolgens up te loaden maar nergens vind ik een downloadlink, enkel nederlandse vertalingen, skins... Dus, weet iemand waar ik dat ding kan downloaden? Alvast bedankt! PS: Als iemand ook nog ervaringen heeft met dit systeem zou die dat dan willen posten? @ HIerronder: Thanks! Bewerkt: 19 oktober 2007 door Rivel Reageren
Woetsha Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb even voor je gezocht op google ! Ik heb de download nog niet uitgetest maar het stond wel op de E107 website ! DownloadE107 website Bewerkt: 19 oktober 2007 door Woetsha Reageren
Follow Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hallo allemaal!Voor mijn site die ik samen met Rullez maken wilden we gebruik maken van het E107 nu zoek ik op die stie naar een link om het te downloaden en vervolgens up te loaden maar nergens vind ik een downloadlink, enkel nederlandse vertalingen, skins... Dus, weet iemand waar ik dat ding kan downloaden? Alvast bedankt! PS: Als iemand ook nog ervaringen heeft met dit systeem zou die dat dan willen posten? @ HIerronder: Thanks! En ja, ik ken het systeem ja, al een hele tijd mee gewerkt. Maar nu niet meer, maar met problemen kan je altijd op e107.nl, waar ik zelf ook nog wel eens mensen help. Ook kan je daar jouw site aanmelden bij de links en natuurlijk de NL taal aanmaken, je moet wel even registreren dan.. Voor problemen kan je altijd bij mij komen, maar niet hier dan, zie mijn sig maar. Ben alleen even terug om iets te vragen, en dan vertrek ik weer.. (Die probleem heb ik gelukkig nu EVEN niet ) Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 ik heb ook een e107 website maar ben nogniet klaar met mijn style:P maar mischien kan ik sommigge dingen oplossen >>> Door SummerBase: Dit heeft toch geen zin om dit te vertellen?<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.