Boris H. Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Goeienavond! Ik heb weer eens zitten expirimenteren met photoshop en dit kwam er uiteindelijk uit: Zelf ben ik er best tevreden over. Rates & tips? Groetjes Boris H. Edit: Na wat gepruts en met behulp van tips heb ik dit eruitgekregen: Bewerkt: 24 oktober 2007 door Boris H. Reageren
Boris H. Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Bedankt! Iemand nog een meer onderbouwde mening en eventueel tips? Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Niemand? Bewerkt: 23 oktober 2007 door Boris H. Reageren
Naudin Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) ziet er inderdaad goed uit! misschien kun je nog wat effecjes op de tekst toepassen. Zelf zou ik eerder voor een radioactief stralingsteken hebben gekozen aangezien dat meer past bij stalker soc ipv het biohazard teken oja en dr hoort nog een punt achter de R Bewerkt: 23 oktober 2007 door Naudin Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 ziet er inderdaad goed uit! misschien kun je nog wat effecjes op de tekst toepassen. Zelf zou ik eerder voor een radioactief stralingsteken hebben gekozen aangezien dat meer past bij stalker soc ipv het biohazard tekenoja en dr hoort nog een punt achter de R Bedankt, ik heb de tips verwerkt in de sig en er is wat uitgekomen, wat vinden jullie ervan? Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Is er dan echt niemand die mijn nieuwe versie wil raten? Reageren
Naudin Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 ziet er heel goed uit! beter dan de vorige vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.