joppie Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Hey, Een paar vragen: Ik wil SAMP downloaden maar ik weet niet welke, ik heb GTA SA gedowngrade... De link: http://sa-mp.com/download.php Als ik hem heb gedownload wat moet ik dan doen? (ik heb wel een server gedownload voor windows server, maar dan kan je hem niet installeren, ik zie geen setup) Opmerking: De SAMP die ik hiervoor had gedownload deed het niet want als ik een server opstartte dan gaf hij wel gewoon het laadscherm maar als je dan uiteindelijk bij het scherm komt waar de naam van de server staat (meestal) dan slaat ie vast en blijft het zwart... Ik weet dat er een tutorial voor is maar daar worden mijn problemen ook niet in behandeld.... Bewerkt: 20 oktober 2007 door joppie Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 1. Je weet niet welke je moet downloaden. Vrij simpel, ik neem aan dat je Windows hebt, dus dan moet je de Windows Client downloaden. Ik neem die van Azer, deze dus. Als je hem hebt gedownload start je hem op, bij de installatie zal je de .exe van je GTA San Andreas moeten opgeven, voor de rest wijst het zichzelf. 2. Het klopt dat er geen setup bij zit, dat hoeft ook niet. Hier geef ik even de standaard begrippen van een server aanmaken, mocht je dat ook willen weten . 3. Vreemd dat hij het niet doet, probeer eens deze V1 files: Klik. Plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Je savegames zullen dan misschien wel niet werken, maar als het goe dis werkt SA-mp nu wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.