Jump to content

Kan Grand Theft Auto San Andreas niet meer spelen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

Ik heb zins kort SA:MP geinstaleerd maar nu wil ik Grand Theft Auto San Andreas spelen maar dat doet hij niet.

Ik kan GTA SA gewoon opstarten dat krijg ik dat scherm met Start enzo dan klik ik op start, laad game en dat de game die ik wil. Dan krijg ik zoon afbeelding met een laad balkje onderin en als die vol is dan krijg in een wel-of-niet-verzenden bericht :cry:

Komt dit probleem vaker voor of kun je gewoon geen SA meer spelen als je SA:MP hebt ?

X-boy

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat zij mijn vader ook al maar dan ben ik toch al mijn savegames kwijt ?! :D

Is er niet nog een andere manier. Want als ik San Andreas opnieuw instaleer dan dan kan ik SA:Mp ook niet meer spelen.

X-boy

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst:
Ja dat zij jme vader ook al maar dan ben ik toch al mijn savegames kwijt ?! :D

nee hoor je heb je save games nog steeds als je hem opnieuw instaleer :Y:roll:

Geplaatst:

GTA San Andreas bestaat uit twee mapjes, en dan wel de map waar GTA San Andreas volledig is geïnstalleerd, en een gedeelte waar de savegames staan opgeslagen. Als je je spel herinstalleert, gaat dit slechts naar de hoofdbestanden; de map dus waar je alle belangrijke dingen vind. De savegames blijven mooi staan waar ze staan.

Als je hem herinstalleert, ben je SA-MP ook kwijt inderdaad, maar deze heb je in 2 minuutjes weer gedownload vanaf de officiële downloadpagina. Dus dat is zo gedaan, en kun je weer verder spelen met SA-MP.

Geplaatst:
GTA San Andreas bestaat uit twee mapjes, en dan wel de map waar GTA San Andreas volledig is geïnstalleerd, en een gedeelte waar de savegames staan opgeslagen. Als je je spel herinstalleert, gaat dit slechts naar de hoofdbestanden; de map dus waar je alle belangrijke dingen vind. De savegames blijven mooi staan waar ze staan.

Als je hem herinstalleert, ben je SA-MP ook kwijt inderdaad, maar deze heb je in 2 minuutjes weer gedownload vanaf de officiële downloadpagina. Dus dat is zo gedaan, en kun je weer verder spelen met SA-MP.

Ik hoopte al dat je zou reageren :D

Okay mooi dat ik dat weet maar is het mogelijk om San Andreas te kunnen spelen en ook SA:MP(niet tegelijk natuurlijk) ??

X-boy

Geplaatst:
Okay mooi dat ik dat weet maar is het mogelijk om San Andreas te kunnen spelen en ook SA:MP(niet tegelijk natuurlijk) ??

X-boy

Tuurlijk, anders zou het nogal raar zijn he?

Geplaatst:

Dit is inderdaad mogelijk, zodra je SA-MP installeert zullen er bestandjes bij je GTA San Andreas map komen te staan. Daar zul je dan ook GTA San Andreas aantreffen, je zult hem dus gewoon kunnen spelen. Met SA-MP krijg je een icoontje, waarmee je een venster opent en een ruime keus hebt aan servers. Ze zullen het dus gewoon moeten doen, zowel SA-MP als SA. ;)

Geplaatst:

Ja ik weet hoe het zit met dat icoontje. Maar toen ik SA:Mp net had kon ik hem nog niet spelen toen bleef hij staan bij Vinewood, toen heb ik hem opnieuw gedownload en met zoon patch en toen deed hij het niet meer dus is er dan is mis met de patch. Zo ja is er dan een goede patch voor ??

Geplaatst:

Er is slechts één patch voor zover mij bekend is, en dat is dat je je spel downgrade naar V1. Alle patches zullen het gewoon moeten doen, misschien ligt het er wel aan dat je éérst SA-MP hebt geïnstalleerd en dan pas hebt gedowngrade, maar ik weet niet zeker of de volgorde er iets mee te maken heeft. Als ik jou was, zal ik je SA opnieuw installeren, vervolgens downgraden met deze patch. Als dat allemaal gelukt is, kun je SA-MP gaan downloaden vanaf de site. Mocht het dan nog niet werken, kun je altijd nog proberen je GTA San Andreas volledig naar V1 te halen, dus ook de Main.scm en de Script.img.

Geplaatst:
Er is slechts één patch voor zover mij bekend is, en dat is dat je je spel downgrade naar V1. Alle patches zullen het gewoon moeten doen, misschien ligt het er wel aan dat je éérst SA-MP hebt geïnstalleerd en dan pas hebt gedowngrade, maar ik weet niet zeker of de volgorde er iets mee te maken heeft. Als ik jou was, zal ik je SA opnieuw installeren, vervolgens downgraden met deze patch. Als dat allemaal gelukt is, kun je SA-MP gaan downloaden vanaf de site. Mocht het dan nog niet werken, kun je altijd nog proberen je GTA San Andreas volledig naar V1 te halen, dus ook de Main.scm en de Script.img.

Zo jij kan snel typen :Y Maar goed heel bedankt voor je info was precies wat ik zocht. Maar heb nog één vraag: kun iemand de site van de patch er even bij geven?? want dat weet ik of ik nu een andere patch download, en heel bedankt voor de fijne info :tu:

Iemand nog ??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...