TheRenz Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hoe kan je bij autos alle onderdelen krijgen zoals Light Spoilers enzo... Reageren
joppie Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hoe kan je bij autos alle onderdelen krijgen zoals Light Spoilers enzo... Dit kan met een mod, de Transfender Overhaul, hier te downloaden. De carcols zijn een optie, maar die zou ik niet doen want dan zijn de auto kleuren heel fel, kijk maar Je kan alleen niet alle auto's helemaal tunen, meestal alleen een kleurtje, wielen, bass, en hydraulics. Vergeet geen back-up te maken van je CARMODS.dat en je SHOPPING.dat, en als je de kleueren ook doet: CARCOLS.dat Veel plezier Reageren
TheRenz Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hoe kan je bij autos alle onderdelen krijgen zoals Light Spoilers enzo... Dit kan met een mod, de Transfender Overhaul, hier te downloaden. De carcols zijn een optie, maar die zou ik niet doen want dan zijn de auto kleuren heel fel, kijk maar Je kan alleen niet alle auto's helemaal tunen, meestal alleen een kleurtje, wielen, bass, en hydraulics. Vergeet geen back-up te maken van je CARMODS.dat en je SHOPPING.dat, en als je de kleueren ook doet: CARCOLS.dat Veel plezier nu ik die .dat's in de data folder heb gezet laad gta sa eventjes en dan Fouten Raport :S Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Dat is een héél bekend probleem. Je kan namelijk geen spoilers en uitlaten erop zetten. Want de dff mist namelijk de dummys waar bijvoorbeeld spoilers moeten zitten. Geldt ook voor de bumpers, de dingen die aan de wagen zitten. Reageren
joppie Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Dat is een héél bekend probleem.Je kan namelijk geen spoilers en uitlaten erop zetten. Want de dff mist namelijk de dummys waar bijvoorbeeld spoilers moeten zitten. Geldt ook voor de bumpers, de dingen die aan de wagen zitten. oh... bij mij doet ie het wel gewoon zonder enkele problemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.