Bigstijn Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Ik ben weer eens aan de slag gegaan met Photoshop, ik ga verder geen sig's meer maken. Maar ik wou wat proberen met een Tutorial, dit is eruit gekomen: De tutorial van Dizzee, >Klik< is gebruikt . Bewerkt: 20 oktober 2007 door Bigstijn Reageren
Rullez Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik ben weer eens aan de slag gegaan met Photoshop, ik ga verder geen sig's meer maken. Maar ik wou wat proberen met een Tutorial, dit is eruit gekomen: De tutorial van Dizzee, >Klik< is gebruikt . Mijn eerste indruk is dat ik hem heel erg mooi vind. Leuke achtergrond. En een euke render. Jammer dat het alleen een klein beetje eenkleurig is. Verder vind ik de witte vlekken niet erg goed gelukt. Ik zeg weld at het eenkleurig is. Maar zwart, wit en grijs horen eenmaal bijmekaar. DUs vandaar het woordt eenkleurig. Je render is wel erg mooi uitgeknipt. Je tekst is ook erg mooi gelukt. Maar wie weet had je daar ook nog wat effecten aan kunnen toevoegen. Ik geef je toch maar een... 7/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 De signature is zeker niet slecht en je outcome komt aardig in de buurt van de tutorial. Qua kleuren past alles wel bij elkaar, alleen vind ik het jammer dat er niet zoveel detail in je signature zit. De achtergrond zelf heeft weinig variatie qua effecten. Het ziet er op dit moment uit alsof er steeds een zelfde brush is gebruikt. De witte spots zijn ook wat overbelicht, dit maakt naar mijn mening de signature wat onrealistisch. Probeer er toch wat detail in te houden wat ik al eerder zei. Als ik nu zo kijk ziet het eruit als een rommeltje van effecten die niet echt op elkaar aansluiten. Probeer dus voor de volgende keer iets rustigs te creeëren en op te letten bij de belichting die je op de render zelf ziet. Zoals je bij Dizzee zijn outcome ziet, zie je dat hij daar gebruik van heeft gemaakt. Rustige buitekanten maar in het midden waar de licht zich bevindt gebeurd zegmaar de actie. Ik zal als ik jouw was ook de render vergroten, niet het hele lijf hoeft er zegmaar op. De helm en een stukje van zijn borst is meer dan genoeg en komt ook veel mooier uit op een signature zelf. Dan de render een beetje transformen door het een beetje scheef te zetten kan ook leuker zijn inplaats van recht zoals het plaatje normaal gesproken is. De tekst is niet heel bijzonder, eigenlijk wat te gewoontjes al vind ik de tekst font wel passen. Ik denk dat het alleen mooier is als je de tekst een beetje grof mee inblend met de effecten in de signature. Gewoon lekker veel door oefenen! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Bedankt voor jullie rates Rullez en .Levi. ik voornamelijk naar de tips van .Levi. gekeken en daarmee geprobeert een nieuwe sig te maken (Met behulp van een tutorial) Ik vind zelf dat in deze sig al veel meer Details zitten dan de vorige, het rust effect is nog een beetje weggelaten maar ook in een paar punten verbeterd, het font is ook verandert . Reageren
M4X Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Mooie signature, hij oogt mooier dan je vorige. De kleuren zijn erg mooier en je hebt ook goed gebrushed. Je font is erg goed, alleen je tekst is een beetje onleesbaar door het font of de effecten. Daardoor zou ik een ander lettertype nemen of die effecten weghalen. Ook zijn die vuurachtige brushes onderaan je signature een beetje te scherp en te licht in vergelijking met de render. Een simpel blurretje en de helderheid iets omlaag zetten is zo gedaan. Daarnaast is het jammer dat de brushes links van de render een andere richting hebben dan rechts van je render, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar nogmaals, voor de rest is er niks mis mee, kutgw! 84% Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Je tweede signature ziet er zeker beter uit. Het lijkt wel alsof alles gesharped is, klein minpuntje. Qua effecten die je hebt gebruik is niks mis mee, wel zou het logisch zijn als er wat vuur/vlammen van voor komt aangezien het tegen zijn schild aan komt, maar dat is ook iets kleins om op te letten maar zo maak je het wel realistischer. Waar je ook op moet letten bij creaties is belichting als dat er in voor komt. Zo kun je bepaalde delen in je signature donkerder maken bijvoorbeeld achter het schild en bij het vuur wat lichter. Zo krijg je ook meer diepte, want nu is alles zo licht/zichtbaar. Je tekst is wat onduidelijk en de font is naar mijn mening niet zo passend. Verder een uitstekende signature met boeiend achtergrond. Keep up. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.