..::Dracula::.. Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) als je ped.dat opent krijg je een paar regels tekst die ik dus niet snap(en de rest wel) COP 2.0 2.0 2.0 20.0 10.0 Threat GUN EXPLOSION DEADPEDS Avoid CIVMALE CIVFEMALE COP wat zijn die cijfers eigelijk? treat das wat hem raakt tog? en wat is dat avoid dan? met dank aan K.O voor het antwoord en ik heb de Intercity Highway V1.0 mod gedownload van de datebase kan iemand een aangepaste kaart make/posten? ik kan nergens een opritje vinden ondtdek net dat ie nioet goed was geinstaleert >>> Door Lantyz: Verplaatst naar algemeen modding hulp forum<<< als je dan ook ff helpt? Bewerkt: 22 oktober 2007 door xorpa Reageren
K.O. Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Threat betekent bedreiging. Avoid betekent ontwijken. De politieman (cop) in kwestie voelt zich dus bedreigd bij geweerschoten (gun), explosies (explosion) en dode mensen (deadpeds = dead pedestrians). Dan zal ie dus in actie komen. Bij mannelijke of vrouwelijke levende mensen (civmale = civillian male en civfemale = civillian female) of bij andere agenten (cop) doet ie niks. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Gta3 werkt toch ongeveer hetzelfde als gtavc? Naja,ik kijk zelf wel ff. En wat is tommy dan? Is dat player? Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 K.O je bent goud waard:D:D maar nog een vraagje COP 2.0 2.0 2.0 20.0 10.0 wat zijn die cijfers? Reageren
Naudin Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 waar kan ik het bestand vinden waar dit allemaal in staat? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 In je data folder van GTA 3 Tom Reageren
K.O. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) waar kan ik het bestand vinden waar dit allemaal in staat? Afhankelijk van waar jij je GTA geïnstalleerd hebt: GTA3: *\GTA3\data\ped.dat GTAVC: *\Grand Theft Auto Vice City\data\ped.dat GTASA: *\GTA San Andreas\data\ped.dat (Vaak staat de * trouwens voor C:\Program Files\) Alle ped.dat's zijn te openen in Kladblok en lijken wel wat op elkaar. xorpa, ik weet zo uit mn hoofd niet wat die getallen betekenen. Misschien iemand anders? Bewerkt: 24 oktober 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.