Jump to content

missies


kevin schilder

Recommended Posts

nee joh, maar ik hoop dat het echt een superlange verhaallijn wordt, langer dan sa :) en heel veel zij-missies, maar dan wel realistische, niet zoals politiemissies ofzo, zoals bij oblivion zeg maar dan kom je bijna nooit aan de verhaallijn toe :puh:

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

het aantAL UUR gameplay was geschat op 100 uur volgens mij

duss...dat zegt al wat ;)

ja klopt, maar hoeveel missies er precies zijn heeft rockstar niet bekend gemaakt. de enige keer toen ze er wat over zeiden was het dat ze het zelf nog niet wisten in dat stadium :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

100 uur is toch heel veel heavenly Sword had toch maar iets 8 uur?

Lol dan ben je lekker lang bezig met Gta vind ik maar goed ook.

dan ben je met heavenly sword in twee dagen klaar.. :Y ik hoop echt dat gta niet alleen de gewone verhaallijn heeft maar ook zijmissies die het nog veeeel langer maken

Link to comment
Delen op andere websites

100 uur is toch heel veel heavenly Sword had toch maar iets 8 uur?

Lol dan ben je lekker lang bezig met Gta vind ik maar goed ook.

ja maar bij gta (4) heb je de hele verhaallijn, alle zijmissies, en wie weet wat ze nog meer verzinnen naast de verhaallijn om op 100 procent te komen (als je weer stats hebt dan zoals bij gta 3 enzv.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geloof ik wel bekent gemaakt dat GTA IV langer is dan SA. dus dat is igg hoopvol, en zoals er al is gemeld, heeft rockstar de boel omgeooid, tuurlijk is de basis behouden maar ik ben benieuwd hoe het zit met de storyline

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er meer verhaal in zit dan bij SA en de andere GTA's. Het moet iets langer en meer verschil in zitten, en niet zo'n missietje dat je even iemand weg moet brengen en dat je daar klaar mee bent, in iedere missie moet actie zitten. Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

het aantAL UUR gameplay was geschat op 100 uur volgens mij

duss...dat zegt al wat ;)

Geschat op ~100 uur, nou dat valt eigenlijk nog best mee, aangezien ik op Battlefield 2 bijna 700 uur heb verknalt.

Dus het zal wel tegen de 90 missies aanzitten ongeveer.

En over die tijd gesproken; het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je speelt, want ik weet zeker dat de meeste mensen wat gaan rondscheuren, en mensen killen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

het aantAL UUR gameplay was geschat op 100 uur volgens mij

duss...dat zegt al wat ;)

Geschat op ~100 uur, nou dat valt eigenlijk nog best mee, aangezien ik op Battlefield 2 bijna 700 uur heb verknalt.

Dus het zal wel tegen de 90 missies aanzitten ongeveer.

En over die tijd gesproken; het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je speelt, want ik weet zeker dat de meeste mensen wat gaan rondscheuren, en mensen killen etc.

Ja met die 100 uur rekenen ze het uitspelen ervan hè.

Als jij 700 uur over het uitspelen doet ligt dat meer aan jezelf :puh:

Hoeveel uur je er plezier mee hebt, met de multiplayer, missies doen, overnieuw uitspelen, vrij rondrijden enzv enzv is bij iedereen anders natuurlijk en kan dan natuurlijk veel hoger dan die 100 uur zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...