Argon Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Over je probleem met geen meerdere spaties kunnen zetten, als je in de code tab typt kan je inderdaad maar 1 spatie zetten dat komt omdat de standaard van HTML is je kan wel vaste spaties zetten door dus je kan iets typen als: tekst tekst Dan krijg je gewoon dit: tekst tekst Bewerkt: 30 oktober 2007 door Argon Reageren
-Omar- Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Is er ook een toel dat je makkelijk menu's kan maken? En hoe hebben sommige sites een skin hoe doen ze dat? Reageren
T-Designz Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Is er ook een toel dat je makkelijk menu's kan maken?En hoe hebben sommige sites een skin hoe doen ze dat? Ja frontpage (als je een beetje html kan lukt het wel) of dream weaver. En skins doen ze gewoon plaatjes veranderen of bij HTML gewoon ee nieuwe site maken. Reageren
-Omar- Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik heb een website gevonden met templates! Aleen hoe krijg je ze in je site? Reageren
Argon Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik heb een website gevonden met templates! Aleen hoe krijg je ze in je site? Waarschijnlijk heb je een index.htm(l) gedownload deze open je met kladblok, je selecteert alles wat er in kladblok staat en plakt dat in de "code"-tab. Als er dan ook nog <naam>.css bijzit moet je dat bestand aan je project toevoegen (ik weet niet hoe dat juist moet maar ik vermoed in de projecten map zetten gewoon via windows verkenner? dat moet je zelf maar even bekijken...) en bij de images doe je dan het zelfde als bij <naam>.css zodat ze ook in je project zitten en dan doe je op voorbeeld tab en zou je de skin moeten zien. Volgens mij moet je ze dus via windows verkenner naar je map van de site verslepen zie dat ze wel in de map images zitten als ze bij de gedownloade template ook in de map images zatten dus dat de map met images de zelfde blijft. Hoppelijk kan je er aan uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.