White Gold Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Welkom in mijn showroom, vol met zelf gemaakte tekeningen. Deze hoofdpost zal alle tekeningen bevatten die ik hier show. Als er een nieuwe bijkomt, komt er ook een nieuwe post. Overigens is hier ook alles te bekijken. Ik zou zeggen: Enjoy!Ellen uit FolkloreMagere HeinzDexter HollandLightning uit Final Fantasy XIII.Chinese Dragon.Resistance: Fall of Man.From a long time ago.Commends and Rates please. Alvast bedankt! Bewerkt: 24 maart 2008 door White Gold Reageren
White Gold Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Heeft niemand meer respect voor ouderwetse, degelijke potlootstrepen op een ouderwets vel papier? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Woow, ziet er zeer mooi uit man! Als ik iets teken zijn het meer wat krassen, maar dit ziet er echt uber uit! Nice! Keep it going! Reageren
.Djanick Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 mooie tekeningen maar veeg je de "potloodlijnen" uit met je vingers of gebruik je een speciaal soort potlood ervoor *vergeten hoe die heet xD* maargoed, ellen uit folkore vind ik aardig mooi, alleen ik houd zelf meer van de tekeningen met duidelijke lijnen etc magere heinz vind ik tegenvallen, merendeels door de schaduw op zijn gezicht maar ik zou zeggen.. KUTGW! *denk dat ik ook m`n tekeningen maar eens ga showen =D* Reageren
White Gold Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Dank jullie allebei @.Djanick: Die potloodlijnen veeg ik uit met m'n vinger. Ik gebruik een B-potlood en over je vinger heb je altijd meer controle dan over zo'n wassennogwat.. Hierdoor is mijn stijl altijd nogal schetserig en dat vind ik zelf het mooist, want dat is altijd zo mysterieus . In ieder geval is Magere Heinz een kwestie van smaak Nogmaals bedankt, alle twee. Greetz, WG. Reageren
White Gold Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 *Bumpje* Ik ben gisteravond weer aan de slag gegaan met m'n potlood, gum en papier en dit is eruit gekomen. Dexter Holland, de zanger van The Offspring. Vergeet ook niet mijn deviantART page te bekijken. Comments and rates zijn meer dan welkom Greetz, WG. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Woow, die tekeningen zijn echt übervet man KUTGW. Misschien dat ik ook ooit eens mijn tekeningen hier show, ik kan ook wel goed tekenen maar op een andere manier als jij. Greetz Reageren
White Gold Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Woow, die tekeningen zijn echt übervet man KUTGW. Misschien dat ik ook ooit eens mijn tekeningen hier show, ik kan ook wel goed tekenen maar op een andere manier als jij. Greetz Dank je . En over tekeningen showen, zeker doen Reageren
.Robb Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ziet er goed uit hoor! Misschien kun je het overtrekken met de Pen Tool uit CS2, of vragen of iemand dat wil doen? Kutgw! Reageren
White Gold Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Lightning uit Final Fantasy XIII. Chinese Dragon. Resistance: Fall of Man. From a long time ago. Comments would be nice Reageren
1974 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 ziet er geweldig uit echt mooi 20/10 ik wil ook eigen gemaakte tekeningen erop zetten maar dat apparaat waarmee je het doet is kapot . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 ha, die van cluckin bell is mooi. maar hoe maak jij al die dingen? gewoon met potlood en gum of gebruik je ook nog andere (rare) dingen. speciale potloden. Reageren
White Gold Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Een heilige potlodenset, afgeranselde gum en m'n vingers waarmee ik het potlood uitwrijf over het papier en je van die mooie vegen krijgt.. Plus een hoop passie en liefde voor tekenen. Bedankt voor de comments! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Erg mooi hoe je dat voor mekaar krijgt. Over de eerste (ightning) heb ik niks op te merken. Alles pst goed bij elkaar. Vooral de manier hoe je het haar hebt gemaakt ziet er goed uit. Wat me opviel is dat je erg goed werkt met schaduw. Bij deze tekening valt dat erg op bij de neus en de rest van het gezicht. Miischien dat je dat je dat ook op de rest van de tekening had kunnen zetten. Voor de rest valt niks toe te voegen aan deze tekening. Erg mooi. Er is niks tegenvallends ofzo. HEt past allemaal goed bij elkaar. Wel leuk dat je telkens verschillende manieren van tekenen gebruikt. Dat geeft mooi effecten. Bepaalde momenten gebruik je gewoon strepen die door elkaar lopen en andere momenten weer heel precies (gezicht). De tekening van Resistance fall of man vind ik het mooist. Het eerste wat me opviel is de achtergrond. Je hebt hier ook de lucht een tint gegeven en je hebt ook nog de achtergrond getekend. De lucht heb je erg mooi gemaakt en waarschijnlijk met je vinger over gewreven. Waar schijnlijk heb je dit ook bij de gebouwen op de achtergrond gedaan. Wat me opviel was dat je schaduw hebt bij de boom. Wat niet het geval is bij het skelet en de andere boom. Over de Clucking 'H'ell heb ik niks over te vetrtellen. Behalve dat ie best wel geinig is. Reageren
White Gold Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hartstikke bedankt voor deze zeer uitgebreide becomentarisering, dat stel ik altijd zeer op prijs. Mensen zoals jij verdienen het om SL te worden, omdat ze het lef hebben zulke uitgebreide comments te geven Amen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.