Jump to content

Gta SA Heeft Lag!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

Ik heb net de game binnengehaald,en ik wil het spelen en het geluid doet het fijn,de menu's ook,maar als ik wil spelen heeft hij Lagg!

Het geluid doet het goed terwijl ik speel

Alle andere programma's staan uit,behalve m'n viruscanner,omdat die niet uit kan

Al m'n options staan op't laagste!

Wat nu?

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer eens wat dingen wat lager te zetten bij je Display Instellingen. Zet bijvoorbeeld de Draw Distance wat lager, en eventueel de schermresolutie . Ik weet niet helemaal zeker of dit ook effect heeft. Hopelijk werken deze dingen :)

EDIT: Ik zie je text over het hoofd :cab: . Het ligt denk ik aan je PC. Wat zijn je systeemeisen?

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:
Probeer eens wat dingen wat lager te zetten bij je Display Instellingen. Zet bijvoorbeeld de Draw Distance wat lager, en eventueel de schermresolutie . Ik weet niet helemaal zeker of dit ook effect heeft. Hopelijk werken deze dingen :)

Hij zegt al dat alles op z'n laagst staat.

Zet je achtergrond progamma's uit zoals: MSN messenger, Bearshare en die download progamma's!

En nog andere achtergrond progamma's

Mischine lagt ie dan wat minder :D .

MVG,

-Omar-

Geplaatst:

Hij zegt al dat alles op z'n laagst staat.

Zet je achtergrond progamma's uit zoals: MSN messenger, Bearshare en die download progamma's!

En nog andere achtergrond progamma's

Mischine lagt ie dan wat minder :D .

MVG,

-Omar-

Alles is gesloten en staat uit

Misschien ligt het aan m'n virusscanner?

Geplaatst:
Wat zijn de specs van je PC? Het komt niet veel voor maar het kan. Vergelijk anders jou specs een met de systeemeisen voor SA.

Mijn specs zijn goed om het te spelen..

Geplaatst:

Het kan wel aan je virusscanner liggen, dat de virusscanner teveel Geheugen gebruikt. Probeer de virusscanner uit te schakelen. Dat kan waarschijnlijk bij elke virusscanner. Dan moet je nog eens kijken of het werkt, en zoals al gezegd kun je beter je systeemeisen posten of op hier kijken ;)

m.v.g Steel Dogg

Geplaatst:

Het kan wel aan je virusscanner liggen, dat de virusscanner teveel Geheugen gebruikt. Probeer de virusscanner uit te schakelen. Dat kan waarschijnlijk bij elke virusscanner. Dan moet je nog eens kijken of het werkt, en zoals al gezegd kun je beter je systeemeisen posten of op hier kijken ;)

m.v.g Steel Dogg

Op Can u run it had ik alles Pass

Ik zal m'n virusscanner uitzetten en dan kijken wat het doet..

Geplaatst:

Preddy heeft laatst een uitleg gegeven over de instellingen, probeer dat eens?

Ga naar Options > Display > Advanced. De opties welke je zou kunnen proberen:

* Draw Distance: Zet deze op zo'n laag mogelijk niveau, hierdoor wordt het zicht steeds slechter naarmate je verder kan kijken.

* Visual Graphics Quality op Low, spel ziet er wat minder uit maar nog goed speelbaar verder.

* Anti Aliasing op off, gladde randjes verdwijnen dan.

* Resolution moet je zelf even kijken, hoe kleiner hoe beter het spel lopen zal.

Volgens mij moet het dan in de meeste gevallen wel beter gaan lopen, ook al zal het waarschijnlijk wel langzaam blijven lopen als het gaat regenen of als je hoog gaat vliegen.

Geplaatst:

Heb alles op laagste gezet en virusscanner eindelijk uit gekregen,en nu blijkt hij het goed te doen!

Bedankt iedereen voor de hulp!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...