Daanoes Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 ik heb alles goed geinstalleert ook shared parts aalleen geen supertags alles deot het ook maar ik heb geen cape en zonder cape is het F*CKIng lelijk ja srry voor dat F*Ck gedoetje :$ maar hoe kan ik de cape en de supertags insTALEREN Reageren
K.O. Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 shared parts? supertags? cape? Waar héb je het over? t Enige dat ik kan bedenken is de superman-mod. Hier staat hoe je die moet installeren. Waarschijnlijk werkt het ingame ook alleen bij bepaalde kleding of zo maar dat zou duidelijk beschreven moeten staan in de readme van de mod. Reageren
Daanoes Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 shared parts? supertags? cape? Waar héb je het over? t Enige dat ik kan bedenken is de superman-mod. Hier staat hoe je die moet installeren.Waarschijnlijk werkt het ingame ook alleen bij bepaalde kleding of zo maar dat zou duidelijk beschreven moeten staan in de readme van de mod. ik heb het al geregeld shared parts zijn de details van superman de "extraatjes" voor de cape moet je naaar de binco en een african neckle aandoen dan heb je de cape Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.