Jump to content

Save problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee allemaal,

Ik heb GTA San Andreas op Xbox.

Ik ben volop met missies bezig alleen, en ik save dus veel.

Nu is het zo dat je in elk huis in principe kan gaan saven, dus dat doe ik.

Maar nu kan ik opeens niet meer saven.

Ik bijna al het land in het spel, maar ben nu met missies bezig in San Fierro.

Weet 1 van jullie miss hoe dat komt, en hoe ik nog wel kan saven??!!

Alvast bedankt!

Bye :tu:

Geplaatst:

Wat is het probleem staat het icoontje er niet, kun je niet naar binnen. Het kan misschien ook dat je al je 6 slots hebt gebruikt. Kies maar ;)

Geplaatst:

Bij elk savehouse heb ik dat.... maar zit er een limiet op ofzo, dat je op elk slot een bepaald aantal keer kan overwriten???

Tis namelijk best irritant, moet steeds opnieuw beginne met missies enzo...

Greetz

Geplaatst:

Zie je wel dit icoontje: SavePointMarker.gif op je radar? In San Fierro zal Cesar Vialpando je namelijk een paar keer per week bellen als er een geld of drugstransport onderweg is, dit gaat ongemerkt omdat het via de telefoon wordt geactiveerd. Tijdens zo'n missie kan je dus niet saven, overigens kan je dat herkennen als er rode blips op je radar staan, dat is het trandport wat je zou moeten onderscheppen maar dat hoeft niet. Zodra het transport op de plaats van bestemming is gearriveerd heb je de missie gefaald (dat wil zeggen er geen geld mee verdient) en zullen savepunten en safehuizen weer de mogelijkheid geven om je spel op te slaan. Succes ^_^

PS: Overigens geldt dat voor alle missies behalve de missie Verdant Meadows, dan kan je tijdens de missie wel saven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...