Jump to content

probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem ik heb gta weer geinstallert en ik download een trainer maar ik kan er geen outos in zetten met de trainer help wat moet ik doen wie kan mij helpen?

Geplaatst:
ik heb een probleem ik heb gta weer geinstallert en ik download een trainer maar ik kan er geen outos in zetten met de trainer help wat moet ik doen wie kan mij helpen?

Hallo

Ik begrijp je probleem.

Ik heb hem.

Hier in de bijlage zit hij.

Klik op Carspawner en dan op de 1ste knop,

dan de 2de en dan heb je een helelange lijst.

Alsjeblieft

Greetzzz

CarSpawner.rar

Geplaatst:
DAT WERKT NIET HELEMAAL NIET DAN VALT DIE UIT EN MET EEN GARAGE EDITOR KOMT ER NIKS TE STAAN!

activeer hem onder het spel.Ga dan terug met de alt en de tab toets verder.

ga buiten staan en kies een wagen.

Greetingzz

Geplaatst:

NOG EEN KEER DAT WERKT NIET WANT DAN VALT DIE UIT! :zz:

>>> Door Wazuup: Capslock is niet nodig.<<<

Geplaatst:

Ja het lijkt wel of die dan niet meer open kan :7

nog een probleem bij me broertje doet die het ook niet

het probleem is:

als ik met de 151+ trainer een auto in me garage wilt zetten geeft de trainer aan dat ie er in staat maar dat staat die in het spel niet help me wie wat wat ik nou oet doen of wat de fout is plz help me groeten koen.

Geplaatst:
nog een probleem bij me broertje doet die het ook niet

het probleem is:

als ik met de 151+ trainer een auto in me garage wilt zetten geeft de trainer aan dat ie er in staat maar dat staat die in het spel niet help me wie wat wat ik nou oet doen of wat de fout is plz help me groeten koen.

Je moet eerst een auto in je garage zetten en dan PAS KAN JE DE AUTO DIE JE WILT, ERIN ZETTEN.

Steel een euto, zet die in een garage, laat de deur sluiten, ga je naar de trainer en dan

kan je een auto kiezen.

Geplaatst:
Nou dat werkt al helemaal niet ik krijg er aleen maar fouten van

Heb je een ilegale versie SA?

Het kan zijn dat die trainer niet op ilegale versie werkt.

Geplaatst:

er zit aleen een no cd crack over omdat ik de cd kwijt ben maar vorig jaar deed die het nog wel

Geplaatst:

Bij een No-CD crack verander je de Exe file, die de trainer ook gebruikt. Vandaar dat je dus de orginele exe-file moet hebben om de trainer te gebruiken. Verder geen aanleiding tot warez aub.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...