X-boy Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Nee. Dat geld alleen voor 1 ster. Die kun je kwijt raken. Hoger kun je kwijtraken op drie manieren:1. Bribes 2. Pay 'n Spray 3. Saven Uhh.. Wat is Bribes ?
Dastard Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Bribes zijn "omkopingen". Als je bv in The Godfather een politie agent "omkoopt" blijf jij uit het schot van de politie. In GTA zijn dit gewoon sterren,als je die oppakt gaat er 1 ster van je wanted level af.
Feanor Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Nee. Dat geld alleen voor 1 ster. Die kun je kwijt raken. Hoger kun je kwijtraken op drie manieren:1. Bribes 2. Pay 'n Spray 3. Saven wat er bij mij gebeurt is dat als ik bijv. 2 sterren ofzo heb en een lange tijd (min of 3)geen overtreding bega gaate r automatisch 1 ster weg, en dus even later de volgende. maar dit gebeurde nooit bij 4 of meer sterren.
Bling Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Gezien het redelijk grote offtopic-gehalte, neem ik aan dat er weinig aan het oorspronkelijke onderwerp toe te voegen valt. De Launch zit dus gewoon in het spel, maar kom je inderdaad zeer weinig tegen. Je komt hem in verscheidene missies tegen en kunt hem, zoals gezegd, in de 'Easter Basin Docks' vinden. Geen vreemd voertuig, dus sluit ik dit topic om nutteloze toevoegingen te voorkomen.
Recommended Posts