nitrooh Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 is het mogelijk om 2 keer een andere faggio in het spel te zetten want ik heb net een paar brommers gedownload en ik zou ze graag allemaal verwisselen met die faggio zo dat ze het zelfde geluid enal hebben in san andreas Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Nee dat kan niet. Er zit maar 1 brommer in. Of je zou het moeten vervangen door een motor ofzo. Veel verstand heb ik ook niet van mods maar... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Jawel, het is mogelijk om 2 scooters in het spel te hebben. Namelijk de Faggio......en de Pizzaboy. De handling is wel allebij voor die 2 scooters, maar zoals ik al zei. er zijn 2 scooters in het spel Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Jawel, het is mogelijk om 2 scooters in het spel te hebben.Namelijk de Faggio......en de Pizzaboy. De handling is wel allebij voor die 2 scooters, maar zoals ik al zei. er zijn 2 scooters in het spel Alleen de Pizzaboy is veel zeldzamer dan de Faggio Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Met behulp van mijn tut is het mogelijk om de Pizzaboy door iedereen te laten rijden. Met andere woorden, je kan de Pizzapboy niet-zeldzaam maken >>KLIK<< klik voor de tut. Bewerkt: 20 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.