Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar mods geinstaleerd maar nu laat hij maar tot ong. 30%. Ik instaleer ze met GTA SA mod installer. Weet iemand hoe dit kan?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een paar mods geinstaleerd maar nu laat hij maar tot ong. 30%. Ik instaleer ze met GTA SA mod installer. Weet iemand hoe dit kan?

De savegame laadt maar tot ongeveer 30%? Dat kan twee oorzaken hebben. Ten eerste kan het zijn dat het iets met de mods te maken heeft. Misschien is er een mod niet goed geïnstalleerd, waardoor hij niet meer kan laden. Daarnaast kan het ook zjn dat je het bestand "main.scm" overschreden hebt, in dit geval zul je een nieuw spel moeten starten aangezien je savegames het niet meer zullen doen (totdat je hem weer vervangt met je originele).

Een tweede oorzaak is de versie van het spel. GTA kent namelijk twee hoofdversies: V1 en V2. In deze eerste versie, V1, is het wel mogelijk te modden. Mocht je al V1 hebben, dan ligt het probleem waarschijnlijk bij de mods. Mocht je V2 hebben, installeer dan deze patch en de problemen zullen verholpen moeten zijn mits je de mods goed geïnstalleerd hebt.

Overigens zie je in het hoofdmenu welke versie je hebt. Zie je niets, dan heb je V1. Elke andere versie spreekt voor zich..

@Hieronder: Heb je de patch al geprobeerd? :)

Bewerkt: door -Matthijs-

oke ik heb hem er afgegooid en nu weer aan het instaleren denk dat het aan mod's licht geen enkele safegame doet het nog

@Hierboven: Nee heb hem er af gegooid probeer anders wel

Ik heb de Patch gedownload maar hij werkt niet. Hij is beschadigt. Ik heb V2.0. Heeft iemand mischien een andere Patch?

Bewerkt: door Wazuup
  • 4 years later...

hallo,

ik heb precies het zelfde probleem maar bij mij gaat het laadbalkje tot ong. 50%. Ik heb 't zelfde ook geprobeerd maar dat heeft bij mij niet geholpen, iemand nog ideeën?

BVD,

mva1997

p.s.

ik heb geen V1 of V2 dingen staan

en ik heb nog een andere laptop die ook SA heeft met dezelfde hoeveelheid mods en werkt gewoon nog (7 mods)

Bewerkt: door mva1997

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...