IND33 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Als je een aantal bedrijven bezit krijg je best veel geld om 16:00 Wat te doen hiermee??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Als je een aantal bedrijven bezit krijg je best veel geld om 16:00Wat te doen hiermee??? Je kan er auto's mee kopen bij je savehouse's na een bepaalde missie of wapens er voor kopen. EDIT@hieronder: Fixed Bewerkt: 20 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Als je een aantal bedrijven bezit krijg je best veel geld om 16:00Wat te doen hiermee??? Je kan er kogelvrije auto's mee kopen bij je savehouse's na een bepaalde missie of wapens er voor kopen. De auto's zijn niet kogelvrij Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 je hebt alleen 1 kogelvrije limo die je kan kopen bij Sunshine auto`s Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 je hebt alleen 1 kogelvrije limo die je kan kopen bij Sunshine auto`s ja dat klopt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Wat dacht je van een kogelvrije BF Injection? Die kun je er ook kopen Reageren
gtastunter Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik koop mij zoveel kogels van elk mogelijk soort wape als ik kan daarna kan je leuk mense kille (met een mes is ok leuk ) je kan de autos kope en die spare (ik probeer ik zeg niet dat het lukt maar ik probeer elk soort auto in mijn garages te krijge) je kan de gebouwen van empire building kopen en nog meer verdienen je kan je wapens terug kopen aan het politie bureau of ziekenhuis(indien opgepakt of dood) lol enne moet ik zo doorgaan Reageren
tommy007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 je hebt alleen 1 kogelvrije limo die je kan kopen bij Sunshine auto`s je kunt er ookeen kogelvrije quad mee kopen Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 je hebt alleen 1 kogelvrije limo die je kan kopen bij Sunshine auto`s je kunt er ookeen kogelvrije quad mee kopen er is geen kogelvrije quad maar ff ontopic ammo en wapens kun je ook kopen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Heej, Ik heb de grootste dingen wat je met het geld kan doen op een rijtje gezet. - Wapens, munitie kopen - (kogelvrije, speciale) voertuigen kopen. - Je gebouwen allemaal upgraden naar een high-roller Robbery - ... meer valt er niet te doen ermee behalve nog even het concert van Phill Collins kijken. Je kan ook al je empire's laten vernietegen en vervolgens weer overnemen om geld te betalen. Of je haalt al je empire's naar small-time protection racket. Ik zou me uitsloven aan mooie wagens. MvG, GTA-fan2 Bewerkt: 24 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 tOEN EENS DAT JE STOER BENT MET DE STREETRACESSSS Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Veel wapens kopen, veel voertuigen kopen, investeren in de Empire Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Sorry, dubbele post. Zo ieri Bewerkt: 4 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Gewoon om wapens te kopen. Het is irritant he als je opeens zoveel geld hebt. In San Andreas kon je het nog vergokken. Maar dat gaat niet in VCS. Koop auto's en Little Willie's en wapens. Zo lukt het wel. Maar je geld helemaal opgebruikt krijgen. Is bijna onmogelijk. grtz ~Victorious~ Reageren
tommy007 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ik koop met mijn geld auto's en wapens e,n naar de pep en spray gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.