Jump to content

GTA IV Pre order rockstar warehouse


Chaosghost

Recommended Posts

Waarom pre order je hem niet bij de Consoleshop.

Goede zaak vind ik zelf en ze bezorgen ook altijd op tijd dus als ik jou was had ik het gewoon daar gedaan.

RoMaL

Ja of je gaat naar de winkel toe, ik heb met alle delen nog nooit gehad dat ze waren uitverkocht!!!

>>> Door Dutchy3010: In het vervolg een beetje op je taalgebruik letten, svp...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom pre order je hem niet bij de Consoleshop.

Goede zaak vind ik zelf en ze bezorgen ook altijd op tijd dus als ik jou was had ik het gewoon daar gedaan.

RoMaL

Ja of je gaat met je luie reet gewoon naar de winkel toe, ik heb met alle delen nog nooit gehad dat ze waren uitverkocht!!!

ja klopt, maar in winkel kun je het toch niet voorstellen? duurt iiv langer

maar als dat niet zo is dan moet je gewoon naar de winkel, en niet lekker lui achter pc blijven hangen,

straks doe je alles van achter je pc, kom je niet meer buiten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil GTA IV (special edition) gaan bestellen in het officiele Rockstar warehouse en ik weet niet of die versie die ik daar koop, het op mijn in Nederland gekochte ps3 zal doen.

Verzoek om andwoord :D

Zodra je het spel hebt besteld zal Rockstar Warehouse gaan kijken welk adress je hebt ingevoerd.

Hierdoor leveren hun je het spel die jij nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je het spel hebt besteld zal Rockstar Warehouse gaan kijken welk adress je hebt ingevoerd.

Hierdoor leveren hun je het spel die jij nodig hebt.

Dat hoort zij te zijn :puh:

Maar waarom zo moeilijk je kan ook gewoon naar de winkel toe maar als je dan toch laat thuisbezorgen doe dan gewoon een winkel in Nederland in plaats van Amerika.

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je het spel hebt besteld zal Rockstar Warehouse gaan kijken welk adress je hebt ingevoerd.

Hierdoor leveren hun je het spel die jij nodig hebt.

_______________________

Dat hoort zij te zijn :puh:

Maar waarom zo moeilijk je kan ook gewoon naar de winkel toe maar als je dan toch laat thuisbezorgen doe dan gewoon een winkel in Nederland in plaats van Amerika.

omdat het veel goedkoper is lijkt mij. de special edition is namelijk (exlusief verzendkosten) $89.99 dollar en dat is omgerekend ongeveer €64,- Euro.

EDIT: voor als je het nog niet wist: normaal kost de special edition in nederland €100,- Euro

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Dus, zal ik het nou wel in het rockstar warehouse kopen, in de hoop dat het de goede versie is, maar ik wel 35€ minder betaal, of zal ik hem gewoon bestellen in een nederlandse winkel waar ie 100€ is :duh::7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...