Sjorszzz Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Weet iemand hoe je een bende lid van grove street (die in het groen dus) een opdracht kan geven? Zoals bijv, volg mij, of blijf hier. Het moet kunnen ik heb het een keer ergens gelezen. Alleen was dat wel een jaar terug ofzo en nu weet ik niet meer waar het stond. Ik weet wel dat het over de pc versie ging en ik doe gta op mn PS2. Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Het kan inderdaad, en wel op de volgende manieren: Als je wilt dat de gang je volgt, druk je op Als je wilt dat de gang achterblijft, druk je op Alle controls van het spel kun je trouwens hier vinden, daar staan de controls van hierboven ook bij. Succes! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Oke bedankt, maar kan iemand mij even een link geven na de echte gta san andreas site van rockstar games? Die ene site waar je ook alle cheats kan vinden voor de PS2, en waar ook die video op staat van de hot coffee Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Cheats Ik kan helaas niet het filmpje van de hot coffie mod niet vinden, maar je hebt wel codes voor de PS2. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 "en waar ook die video op staat van de hot coffee " Een filmpje over de beroemde "Hot Coffe Mod" in San Andreas: http://uk.youtube.com/watch?v=vnCoz-C6W3c Ut begin ff doorspoelen Dubbeh. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.