Jump to content

Properties toevoegen...?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek al ongeveer 2 weken lang naar een Properties script, die ik in me script kan doen... Maar et lukt me maar niet in heb al zoveel Topics gelezen op Forum.sa-mo.com, maar helpen niet... kunnen jullie me misschien ff helpen ermee? iik wil het echt zo graag

Deze topics heb ik zojuist bekeken:

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=10432.0

[How to] Create properties (kan link ff niet meer vinden)

En nog veel anderen

Kunnen jullie me misschien helpen met properties maken... Alvast bedankt

p.s: Sorry dat ik veel topics maak over Scripten... :engel:

Geplaatst:

Dit kan je simpel doen met dini, dat is naar mijn weten een van de enigste scripts en ik dacht dat het wel goed werkte. Je zal het wel even moeten doorlezen om te zien hoe het werkt en welke functies er in zitten maar hier is de include file:

klik hier (je hebt ook dit bestand nodig en dat moet ook in de include map, klik hier)

Je moet het bestand in de download dus in de map van pawno zetten en dan in de map "include" (kan ook dat er nog een s achter staat) dan moet je in je scripts vanboven zetten:

#include <dutils>
#include <dini>

En dan kan je alle functies van dini gebruiken. :Y

Geplaatst:

Ik heb dat script ff uitgeprobeerd en eventueel een FS van gemaakt >>Hier<< als ik dan een propertie wil kopen dan doe ik /buy komt er unknow command testaan bij al die 4 commands.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...