moechy Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 hallo iedereen ik heb juist css gekocht maar als ik het opstart en ik beweeg mij muis hoor ik de opties enzo maar ik zie niks en daarna krijg ik deze foutmelding : de instructie op 0x10613e20 verwijst naar geheugen op 0x0e40a1a0.de lees-of schrijfbewerking op het geheugen("read") is mislukt. wie kan me helpen :s? Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 installeer steam op www.steampowered.com maak er een acc op ( als je dat nog niet hebt) login dan voer jeje cdkey in bij nieuw spel toevoegen of wat er dan ook staat, niet vergeten je css cd er ook indoen dan gaat die css downloaden en dan kan je als die klaar is spelen de css cd heb je nooit meer nodig en heb je totaal niks meer aan, wel zou ik de hoes goed bewaren als bewijs mocht je steam acc gehackt worden. Reageren
moechy Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 mijn laptop zijn videokaart was niet sterk genoeg maar nu ik mijn gamepc heb werkt alles perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.