Dx11 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Het is me niet duidelijk, op de ps3 BC lijst staat hij er 2x op, 1x met 1 blokje (veel problemen) en 1x met 2 blokjes (soms problemen) nu wil ik graag weten welke versie welke is want dan kon ik niet vinden, en ik hoop dat iemand het zelf weet wat de problemen precies zijn, is het nog wel leuk speelbaar enz. Thanx alvast Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hey Dx11 ik heb zelf ook een ps3 en ik wete wel hoe het in elkaar zit ik zal het je uitleggen. Hieronder zie je waar ja de code kan vinden. Of het spel nog leuk speelbaar is weet ik niet want ik heb me ps2 ook nog aangesloten dus. Ik hoop dat je het begrijpt. Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey Dx11 ik heb zelf ook een ps3 en ik wete wel hoe het in elkaar zit ik zal het je uitleggen.Hieronder zie je waar ja de code kan vinden. Of het spel nog leuk speelbaar is weet ik niet want ik heb me ps2 ook nog aangesloten dus. Ik hoop dat je het begrijpt. ik heb daar helaas niks aan want ik heb san andreas nog niet gekocht, wil eerst weten of hij goed werkt anders is dat geld verspilt.. zou jij m niet eens in je ps3 kunnen stoppen en mij je ervaring vertellen dan? Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ja dat zou ik best willen doen maar er zijn twee versies bij de 1 treden enkele problemen op en bij de ander alleeen maar problemen en ik heb die met enkele problemen. Dus als jij dan die gene koopt met alleen maar problemen dan heb je niet zoveel aan mijn advies. Maar ik ga gta san andreas wel uit proberen op mijn ps3je hoort het resultaat vandaag nog. MVG bassiebas6 Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ja dat zou ik best willen doen maar er zijn twee versies bij de 1 treden enkele problemen op en bij de ander alleeen maar problemen en ik heb die met enkele problemen.Dus als jij dan die gene koopt met alleen maar problemen dan heb je niet zoveel aan mijn advies. Maar ik ga gta san andreas wel uit proberen op mijn ps3je hoort het resultaat vandaag nog. MVG bassiebas6 ja de ene is de platinum en de andere de normale, als je er nou bij zegt welke jij hebt Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik ben er achter dat de versie met 1 blokje de duitse is maar die was ik zoiezo niet van plan te kopen dus dat komt goed uit, normaal en platinum blijkt dus geen verschil te zijn, ik heb berichten gehad dat het gewoon werkt. Maar dan vraag ik me dus af waarom er 2 blokjes staan en niet 3, er moet iets fout zijn en ik wil graag weten wat dat is voordat ik het koop, zodat ik er niet bij de laatste missie achterkom dat ik het niet uit kan spelen dat zou natuurlijk niet leuk zijn, dus ik hoop dat iemand me alsnog het antwoord kan geven... Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Weet iemand hoe je codes voor gta san andreas kan invoeren op de ps3 want daar zitten weer net iets andere knoppen op. Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Weet iemand hoe je codes voor gta san andreas kan invoeren op de ps3 want daar zitten weer net iets andere knoppen op. Precies hetzelfde als op de ps2, want de knoppen zijn hetzelfde, er zit alleen 1 extra bij, maar die heb je niet nodig voor cheats.. Uit dit bericht begrijp ik dat jij san andreas op de ps3 speelt, kan je me wat meer vertellen over wat er wel en minder goed werkt? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Nou nee maar ik ben vanplan om een ps3 te gaan halen dus vandaar deze vraag over cheats. Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Nou nee maar ik ben vanplan om een ps3 te gaan halen dus vandaar deze vraag over cheats. Oow oke naja de knoppen zijn echt hetzelfde alleen er zit een home knopje op die je alleen voor ps3 functies nodig hebt. 1 tip: er zijn op dit moment 2 type's ps3 te koop 1: 399 euro functies: 40 gb harde schijf, ps3 games afspelen, multimedia afspelen. 2: 499 euro functies: 60 gb harde schijf, ps3 games afspelen, multimedia afspelen, ps2 games afspelen, foto's bekijken dmv de cardreaders, er zitten 4 usb's ipv 2 + er zit 1 extra controller bij (winkelprijs 45 euro) + 2 spellen die 55 per stuk waard zijn, dus je betaalt wel 100 euro meer maar je krijgt zoiezo al 155 euro aan extra's + de functies die de 40gb niet heeft. die 2e is trouwens niet lang meer te koop er worden geen nieuwe meer gemaakt dus als je die wil moet je snel wezen. Bewerkt: 27 oktober 2007 door Dx11 Reageren
Dastard Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Je zou beter de 600€ versie kopen; 60 GB en nog meer. Hij kost mss veel,maar er zitten magicgate card slots in,en voor 600 heb je PS3 + 2 controllers en 2 games (Resestance Fall Of Man & Motorstorm.) Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Je zou beter de 600€ versie kopen;60 GB en nog meer. Hij kost mss veel,maar er zitten magicgate card slots in,en voor 600 heb je PS3 + 2 controllers en 2 games (Resestance Fall Of Man & Motorstorm.) Dat heb ik toch al verteld, en hij is nu 499, maar nogsteeds vraag ik me af wat nou de san andreas fouten zijn op de ps3, misschien kunnen we vanaf nu beter ontopic blijven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.