L156 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo iedereen Ik heb een vraagje van een cheat. Hoe kun je nou een Gang beginnen (Een team) met de cheat: SJMAHPE Rekruteer iedereen. Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen. Alvast bedankt. Doei (Cheat komt van wikiGTA). Reageren
X-boy Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Wat is je vraag ? Met de cheat SJMAHPE kun je inderdaad iedereen rekruteren. En voor de PC doe je dit met de G en tegelijkertijd het ventje onder schot houden. En voor de PS2 weet ik dat niet, maar je kan altijd op deze site kijken: http://nl.wikigta.org/wiki/Controls_%28GTA_San_Andreas%29 Ik hoop dat dit je vraag was X-boy Bewerkt: 21 oktober 2007 door X-boy Reageren
Donwell Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ikzelf heb ik nooit de cheat gebruikt, maar aangezien de beschrijving 'Recruteer iedereen' is, ga ik ervan uit dat je op straat iemand op dezelfde manier recruteert als bij je Homies. Als je dit nog nooit hebt gedaan, of je bent het vergeten, zal ik het nog maar eens uitleggen. Voor de PC is dit met 'G' of met 'H'. Met G laat je iemand meteen volgen, met H laat je hem nog wachten. Met G laat je ze dus volgen en met H laat je ze wachten. Hetzelfde geld voor de PS2, maar ik denk niet dat daar de knoppen H en G zitten, dus daar gaan we de 'Up' en 'Down' knop gebruiken. Hetzelfde principe als de uitleg met de PC, maar hier is de 'G' 'Up' en de anderen spreken voor zich. X-Box weet ik niet zeker, daarvoor moet je naar de bovengenoemde pagina gaan. Edit: Vergeten te zeggen dat je wel op iemand moet richten voordat je kunt recruteren. Bewerkt: 21 oktober 2007 door Donwell Reageren
L156 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Hallo iedereenIk heb een vraagje van een cheat. Hoe kun je nou een Gang beginnen (Een team) met de cheat: SJMAHPE Rekruteer iedereen. Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen. Alvast bedankt. Doei (Cheat komt van wikiGTA). Wow. Hartelijk bedankt, ik ga het meteen uitproberen. Greetingsz Ik heb het gedaan. Hij doet het.Hartelijk bedankt iedereen.Hier mag een slotje op. YES. Bewerkt: 22 oktober 2007 door L156 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Voor de PS2 ;; Rekruteer Iedereen Cheat: DOWN SQUARE UP R2 R2 UP RIGHT RIGHT UP (volgende keer probeer ik de button plaatjes erin te krijgen, zou makkelijk zijn als die als emoticons worden toegevoegd ) Vervolgens, na het activeren van de Rukruteer Iedereen Cheat, Richt op een willekeurig persoon met R1 en druk UP. KIJK UIT MET HET RICHTEN OP POLITIE/ANDERE GANGMEMBERS DAN OGF'S Als je op een agent richt en hij ziet het, zal je 1 ster krijgen tenzij je de Geen Politie Cheat geactiveerd hebt. Als je op een andere gangmember richt dan op die van jezelf, zullen ze op je gaan schieten/aanvallen Geen Politie Cheat CIRCLE RIGHT CIRCLE RIGHT LEFT SQUARE TRIANGLE UP Veel Plezier Dubbeh. Bewerkt: 21 oktober 2007 door Dubbeh Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Afhankelijk van de hoeveelheid respect kan je maximaal 7 'homies' en met de cheat 7 mensen rekruteren, dus afhankelijk van de hoeveelheid respect, maar ook daar is wel weer een cheat voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.