Jump to content

Vanaf de hoeveelste missie naar het 3e eiland?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Vanaf de hoeveelste missie (bijvoorbeeld 125e) heb je de mogelijkheid om naar het 3e eiland te gaan? (svp nu niet zeggen dat het al kan met een vliegtuig ^_^ ).

Want ik was er al bijna en toen deed GTA raar en moest ik hem opnieuw installeren... :N.

En jawel, opnieuw beginnen...

Of nog zoiets, ik heb gehoord van een cheat die zorgt dat je alle missies hebt voltooid? :Y

Bedankt alvast! :cya:

Grtzz - Grande-Chico

Geplaatst:

Hij plaatst het in het San Andreas gedeelte, kun je ervan uitgaan dat het over GTA San Andreas gaat. Er is geen cheat dat je naar die missie gaat ofzo. Bovendien, je zult nog gewoon je savegame moeten spelen. Als je San Andreas installeert, zullen je savegames gewoon blijven. Zoals hierboven verder al genoemd, na de missie 'Yay Ka-Boom Boom' zul je naar Las Venturas kunnen, welk ID die missie heeft weet ik niet.

Geplaatst:

Of je kunt gewoon een 100% Savegame downloaden, want daar zullen alle eilanden al geunlocked zijn. Én, en kunt er ook saven op die eilanden wat zel zo handig is met het formaat van San Andreas.

Geplaatst:

Nu je het zegt... Er zijn savegames op het forum, waar je precies vanaf een missie verder kunt spelen. Ze zijn in beide versies gemaakt, V1 en V2.

Vanaf daar kun je uitzoeken welke missie je wilt spelen, van waar je gebleven bent.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties :Y !

BTW... Ik heb daarbij mijn computer opgeruimd; (:C)

En daarbij heb ik alle games inclusief saved games eraf gegooit.

Niet zo slim... Daarom is het weg.

En zo'n soort ding waarbij je verder speelt bij een missie is ook wel handig.

Heeft er iemand nog meer dingen? ^_^

Bedankt in ieder geval! (Voor de snelle reacties). Top Forum :Y

Grtzz - Grande-Chico

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...