Grande-Chico Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey, Vanaf de hoeveelste missie (bijvoorbeeld 125e) heb je de mogelijkheid om naar het 3e eiland te gaan? (svp nu niet zeggen dat het al kan met een vliegtuig ). Want ik was er al bijna en toen deed GTA raar en moest ik hem opnieuw installeren... . En jawel, opnieuw beginnen... Of nog zoiets, ik heb gehoord van een cheat die zorgt dat je alle missies hebt voltooid? Bedankt alvast! Grtzz - Grande-Chico Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Dat kan vanaf de missie Yay Ka-Boom-Boom. Probeer in het vervolg wat duidelijker te zijn over welke GTA het gaat. Er is ook 3e eiland in III en LCS Reageren
Donwell Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hij plaatst het in het San Andreas gedeelte, kun je ervan uitgaan dat het over GTA San Andreas gaat. Er is geen cheat dat je naar die missie gaat ofzo. Bovendien, je zult nog gewoon je savegame moeten spelen. Als je San Andreas installeert, zullen je savegames gewoon blijven. Zoals hierboven verder al genoemd, na de missie 'Yay Ka-Boom Boom' zul je naar Las Venturas kunnen, welk ID die missie heeft weet ik niet. Reageren
ikt Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Of je kunt gewoon een 100% Savegame downloaden, want daar zullen alle eilanden al geunlocked zijn. Én, en kunt er ook saven op die eilanden wat zel zo handig is met het formaat van San Andreas. Reageren
Donwell Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Nu je het zegt... Er zijn savegames op het forum, waar je precies vanaf een missie verder kunt spelen. Ze zijn in beide versies gemaakt, V1 en V2. Savegames V1 Savegames V2 Vanaf daar kun je uitzoeken welke missie je wilt spelen, van waar je gebleven bent. Reageren
Grande-Chico Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Bedankt voor de reacties ! BTW... Ik heb daarbij mijn computer opgeruimd; (:C) En daarbij heb ik alle games inclusief saved games eraf gegooit. Niet zo slim... Daarom is het weg. En zo'n soort ding waarbij je verder speelt bij een missie is ook wel handig. Heeft er iemand nog meer dingen? Bedankt in ieder geval! (Voor de snelle reacties). Top Forum Grtzz - Grande-Chico Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.