Hanneswasco Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb sinds gisteren een Vista en ik heb al verschillende keren geprobeerd om GTA: SA te installeren. Maar de installer start nog niet eens op. Als ik m'n CD er in steek krijg ik na een tijdje de vraag of ik het programma wil installeren ofzo, ik klik daarop, maar dan gebeurd er niets... Wat kan ik eraan doen? Als ik de CD insteek dan krijg ik dit, dit is dus vrij normaal: Dan klik ik op Instal.exe uitvoeren, dan wacht de PC een tijdje, en dan krijg ik een foutmelding: Bewerkt: 21 oktober 2007 door Hanneswasco Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 SA zou op een DVD moeten staan en niet op een CD, ik vermoed dat er teveel krassen op je DVD staan waardoor je ze niet meer kan installeren. Soms kan je het spel nog wel gebruiken zolang het geinstalleerd is omdat het spel niet de volledige DVD nodig heeft tijdens het spelen. Als je het spel van een vriend(in) kan lenen en installeren zou je het spel met je eigen DVD kunnen spelen. Als dat niet lukt zou je kunnen overwegen om een nieuwe te kopen. Het schoonmaken van de DVD zou misschien ook nog kunnen helpen. Succes Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 DVD bedoelde ik, ja. Weet jij hoe en met wat ik mijn DVD dan kan schoonmaken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Weet jij hoe en met wat ik mijn DVD dan kan schoonmaken? Een DVD kun je schoonmaken (lees: verwijderen van stofdeeltjes en dergelijke) door een gewoon drupje water uit de kraan en dat het liefst gecombineerd met een zacht en droog doekje. Wees niet te enthousiast met het water, een paar druppen zijn genoeg. Wrijf zachtjes over je DVD en maak het vervolgens ook weer zachtjes, deppend droog. Ik hoop dat je probleem daarmee opgelost is! Mocht dit jammerlijk genoeg niet het geval zijn, dan raad ik je aan hier eens te kijken. Het zijn een paar hits van Google, ik raad je aan daar eens goed tussen te kijken. Succes! Reageren
thug Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 ik zie dat in gent woont. als naar game mania gaat ontkraasen ze dat Reageren
Timothy. Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Of moet je hem misschien downgraden? Weet niet zeker of dat een goeie oplossing is maar ik heb dat ook gedaan, omdat hij bleef hangen en daarna deed hij het weer. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Of moet je hem misschien downgraden? Weet niet zeker of dat een goeie oplossing is maar ik heb dat ook gedaan, omdat hij bleef hangen en daarna deed hij het weer. Hoe bedoel je? Terug naar Windows XP? Vergeet het. Het ligt dus eigenlijk wel echt aan de overmatige krassen op men schijfje. Ik zie wel wat ik ga doen, kheb al geprobeert hem te reinigen, maar dit had spijtig genoeg geen succes. Misschien vind ik nog iemand op school die SA op de PC heeft, en anders zie ik wel. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Of moet je hem misschien downgraden? Weet niet zeker of dat een goeie oplossing is maar ik heb dat ook gedaan, omdat hij bleef hangen en daarna deed hij het weer. Hoe bedoel je? Terug naar Windows XP? Vergeet het. (...) Ik denk eerder dat hij bedoelt dat je SA zelf moet downgraden, van V2 naar V1 dus. Dit lijkt me trouwens geen oplossing van het probleem, omdat het je niet eens lukt om SA te installeren. Heb je al geprobeerd op alles van je dvd naar je computer te kopiëren en het spel vanaf je pc te installeren? Ik weet niet of het lukt, maar het is het proberen waard. Reageren
Timothy. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Of moet je hem misschien downgraden? Weet niet zeker of dat een goeie oplossing is maar ik heb dat ook gedaan, omdat hij bleef hangen en daarna deed hij het weer. Hoe bedoel je? Terug naar Windows XP? Vergeet het. (...) Ik denk eerder dat hij bedoelt dat je SA zelf moet downgraden, van V2 naar V1 dus. Dit lijkt me trouwens geen oplossing van het probleem, omdat het je niet eens lukt om SA te installeren. Heb je al geprobeerd op alles van je dvd naar je computer te kopiëren en het spel vanaf je pc te installeren? Ik weet niet of het lukt, maar het is het proberen waard. Ik snap zelf best dat je niet gemakkelijk kan downgraden naar XP van Vista hé, dus ik bedoelde van V2 naar V1 downgraden. En misschien werkt ie dan, maar wat het beste is denk ik om gewoon te spelen met Administrator rechten! Maar het gaat hier eerst om het installeren, dus kan je proberen op de setup te starten in Administrator. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.