Bigstijn Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Onderwerp: Films. Soort design: Signature. Size design: Maximaal 500x150. Render: Mag. Animatie: Nee. Premade: Mag. Tijd van inlevering: Maakt niet zo heel veel uit, wel graag binnen 3-4 dagen. Opmerking: Ik ben niet meer aan mijn sterkste kant met graphics, maar toch wil ik wel weer eens een battle wagen . Wie wil? Edit: @Twankala: Is goed . Bewerkt: 29 oktober 2007 door RonaldVC
Twankala Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil wel Ik post hem zo snel mogelijk. Bewerkt: 21 oktober 2007 door Twankala
Twankala Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Hier de mijne: EDIT: Ik heb er express geen tekst bij gedaan omdat dat niet mooi zou staan. Bewerkt: 26 oktober 2007 door Twankala
Bigstijn Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Bigstijn: Twankala: Veel succes Twankala .
Twankala Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Zou er nog iemand willen stemmen?
philip14 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) ze zijn allebei even mooi dus ik ga niet stemmen >>> Door .Levi.: Graag dan ook niet posten..<<< Bewerkt: 28 oktober 2007 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik zal mijn stem wel even uitbrengen. Mijn stem gaat naar Bigstijn. Ik heb je signature eigenlijk al uitgebreid beoordeeld in het Showroom gedeelte dus veel meer ga ik er niet echt over zeggen. Ik vind dat je signature gewoon beter in elkaar zit dan die van Twankala. De doorslag van mijn keuze kwam vanwege de effecten die op de sig van Bigstijn beter in elkaar zitten. Twankala, je signature ziet er niet slecht uit, de effecten zijn ook niet lelijk maar ze zijn naar mijn mening niet echt goed geplaatst. Succes jongens.
AreZzo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Beide wel mooi Maar mijn keuze gaat naar Bigstijn, zijn signature is echt áf héél knap gedaan met die brushes onder je sig, het lijkt gewoon echt maar het zijn dus wel degelijk brushes . Die van Twankala is ook mooi maar ik weet niet echt of die effecten bij de render passen.
.Levi. Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Winnaar Bigstijn +1 punt. Welkom in de ranking! Helaas verliezer Twankala, -1 punt. Closed en updated.
Recommended Posts